The news is by your side.

Advertisement

ووٹ پی پی کو نہ جائے اسی لیے ہم نے آپس میں اتحاد کیا ہے، فیصل سبزواری

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما فیصل سبزواری نے کہا ہے کہ ایم کیوایم کا ووٹ پیپلزپارٹی کو نہ جائے اس لیے آپس میں اتحاد کیا ہے، صوبائی اسمبلی میں ن لیگ کو ہماری حمایت کرنی چاہیے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی بات چیت کرتے ہوئے کیا، فیصل سبزواری نے کہا کہ ایم کیوایم پاکستان نے سینیٹ الیکشن میں حمایت کیلئے دیگراپوزیشن جماعتوں سے بھی رابطے کا فیصلہ کیا ہے۔

ہم چاہتے تھے کہ ایم کیو ایم کا ووٹ پیپلز پارٹی کو نہ جائے اسی لئے پی آئی بی والوں سے اتحاد کیا، ایم کیوایم نے اپنے ووٹرز کے دباؤ پریہ فیصلہ کیا ہے، جو لوگ ایم کیوایم کا ووٹ خریدناچاہتے تھے ان کیلئے یہ ان کے لیے بری خبر ہے۔

ایک سوال کے جواب میں فیصل سبزواری نے کہا کہ طے یہ ہوا ہے کہ جنرل نشست پر بہادرآباد والے فرخ نسیم کو اور پی آئی بی والے کامران ٹیسوری کو ووٹ دینگے جبکہ خواتین، ٹیکنوکریٹ اور اقلیتوں کی نشست پر متفقہ ووٹنگ کرینگے۔

انہوں نے کہا کہ قومی اسمبلی میں ہم نے ن لیگ کے امیدوارکی حمایت کا فیصلہ کیا ہے، اس لیے صوبائی اسمبلی میں ن لیگ کو ہماری حمایت کرنی چاہیے۔

یاد رہے کہ ایم کیو ایم کودونوں گروپ اس بات پر متفق ہوگئے ہیں کہ سینیٹ انتخابات میں اتحاد کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنے مشترکہ امیدواروں کو ہی ووٹ دیا جائے گا۔


مزید پڑھیں: برف پگھلنے لگی، سینیٹ الیکشن کیلئے فاروق ستاراورخالد مقبول ایک ہوگئے


اس حوالے سے آج اسلام آباد میں ڈاکٹر فاروق ستاراورخالد مقبول صدیقی نے مشترکہ پریس کانفرنس کی جس میں اعلان کیا گیا ہے کہ پی آئی بی گروپ کی جانب سے کامران ٹیسوری اور بہادرآباد سے فروغ نسیم کو سینیٹ کی نشست کیلئے ووٹ دیا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں