The news is by your side.

Advertisement

یونیورسٹی روڈ پر جلاؤ گھیراؤ، تشدد، امن عامہ کو نقصان پہنچا‘ فیصل سبزواری

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما فیصل سبزواری کا کہنا ہے کہ موجودہ وزیر اب بھی گینگ وارکے مجرمان کو استعمال کرتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما فیصل سبزواری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پراپنے پیغام میں کہا کہ یونیورسٹی روڈ پر جلاؤ گھیراؤ، تشدد، امن عامہ کو نقصان پہنچا، کس کس کے نام پرایف آئی آر درج کی گئی؟ کس کوگرفتارکیا گیا؟۔

فیصل سبزواری نے کہا کہ لیاری گینگ وار کے مقامی سرپرستوں میں سے ایک موجود تھے، موجودہ وزیر اب بھی گینگ وارکے مجرمان کو استعمال کرتے ہیں۔

ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ الزام ایم کیو ایم کو دے رہے ہیں؟ واہ صاحب، کیمرے نہ ہوتے تو’لبرلز‘ نے جھٹ مان لینا تھا۔


کراچی، پی ٹی آئی اور پی پی کارکنان میں تصادم، تین گاڑیاں نذرآتش

خیال رہے کہ گزشتہ رات کراچی کے علاقے گلشن اقبال حکیم سعید گراؤنڈ میں پی ٹی آئی اور پی پی کارکنان کے درمیان تصادم کے نتیجے میں متعدد افراد زخمی ہوگئے تھے۔

وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علیٰ شاہ نے گلشن اقبال حکیم سعید گراؤنڈ میں پی ٹی آئی اور پی پی کارکنان میں تصادم کا نوٹس لیتے ہوئے صوبائی وزیر داخلہ سہیل انور سیال کو شفاف تحقیقات کا حکم دے دیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں