کسی کاباپ بھی پی ٹی آئی حکومت نہیں گراسکتا،فیصل واوڈا
The news is by your side.

Advertisement

کسی کاباپ بھی پی ٹی آئی حکومت نہیں گراسکتا،فیصل واوڈا

عمران خان وعدےپورےکریں گے،دیگرکی سیاست دفن ہوجائے گی

کراچی : وفاقی وزیرآبی وسائل فیصل واوڈا کا کہنا ہے کسی کاباپ بھی پی ٹی آئی حکومت نہیں گراسکتا ،عمران خان وعدے پورےکریں گے اور دیگرکی سیاست دفن ہوجائے گی، مہمند ڈیم ہر حال میں بنےگا، کوئی نہیں اسے روک سکتا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر آبی وسائل فیصل واوڈا نے بلدیہ کالونی میں عوام سےخطاب کرتے ہوئے کہا 18 ویں ترمیم کےبعدپانی پہنچانا صوبائی حکومت کا معاملہ ہے ، حد سے بڑھ کر کام کرنے کی کوشش کررہاہوں ، علاقہ مکینوں کا شکوہ بجا ہے ،ایم این اے صوبائی حکومت کے تعاون کے بنا کچھ نہیں کر سکتا۔

فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ کام کےمعاملےپرسندھ حکومت سےبہترمعالات بن رہے ہیں، بہت سارے نہیں تو کچھ کام ہوہی رہے ہیں، مہمند ڈیم ہرحال میں بنےگا، کوئی نہیں اسے روک سکتا، سارے پاکستان کےلوگوں سے کہتاہوں ڈیم بننے دو۔

سارےپاکستان کےلوگوں سےکہتاہوں ڈیم بننے دو

وزیرآبی وسائل نے کہا اربوں روپے کے ٹیلی میٹرز تباہ کر دیے گئے، چاروں صوبوں میں ٹیلی میٹرز لگاکر دیں گے، مرادعلی شاہ نے کہا ہم آپ کو کسی کام سے نہیں روک رہے، صوبے کے چیف ایگزیکٹو مراد علی شاہ ہیں ان کو سپورٹ کروں گا، مراد علی شاہ میری بات سنیں گے، سندھ جتنا آپ کاہے اتنا میرا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ عوام کے مسائل حل کرنے کا وعدہ کیا ہے، تجاوزات کیخلاف آپریشن میں جائز چیزیں بھی گرائی جارہی ہیں، ڈی ایم سی کے دفتر پر چھاپہ مارا وہاں کوئی نہیں تھا، مخالف سیاسی جماعتوں کا کام سب سے پہلے کرتاہوں اور کرتا رہوں گا۔

شہبازشریف کی باتوں کاجواب ایوان میں دوں گا

فیصل واوڈا نے کہا سیاسی طور پر ایک دوسرے کو اچھا برا کہیں گے لیکن کام کریں گے ، جتنا وزیر وفاق کاہوں اتنا ہی پورے پاکستان کاہوں، شہبازشریف کی باتوں کا جواب ایوان میں دوں گا۔

وفاقی وزیر کا مزید کہنا تھا کہ سابق حکمرانوں نے ملک کے عوام سے جھوٹ بولے، سندھ حکومت ہٹانے کی کبھی کوئی بات نہیں کی، روٹی، کپڑا، مکان، گیس، پانی، بجلی ملتی تو حالات بہتر ہوتے، وزیراعلیٰ سندھ کام کریں، نہیں کیا تو آپ میری طبیعت سے واقف ہیں۔

عمران خان وعدےپورےکریں گے،دیگرکی سیاست دفن ہوجائے گی

آصف زرداری کے بیان کے حوالے سے وزیرآبی وسائل نے کہا کسی کا باپ بھی پی ٹی آئی حکومت نہیں گراسکتا، عمران خان وعدے پورے کریں گے اور دیگرکی سیاست دفن ہوجائے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ میرے پاس جادوکی چھڑی نہیں، تھوڑا وقت دیں پر کام ہوگا، بلدیہ میں دو اسکول بنارہاہوں، لڑکوں اورلڑکیوں کیلئے الگ الگ اسکول بنائے جائیں گے، سپریم کورٹ کے فیصلوں کو بائی پاس نہیں کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں