جو کام 35 سال میں نہیں ہوا وہ ہم کرکے دکھائیں گے، فیصل واوڈا faisal vawda
The news is by your side.

Advertisement

جو کام 35 سال میں نہیں ہوا وہ ہم کرکے دکھائیں گے، فیصل واوڈا

کراچی: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ جو کام 35 سال سے نہیں ہوا وہ ہم کرکے دکھائیں گے، پیسے ملنے کا انتظار نہیں کروں گا اپنی جیب سے مسائل حل کروں گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، فیصل واوڈا نے کہا کہ کراچی میں پانی کا مسئلہ سب سے بڑا ہے، وزیر اعظم اسے دیکھ رہے ہیں، اللہ کے فضل سے ہم جیت چکے اب کام کرنے کا وقت ہے۔

فیصل واوڈا نے کہا کہ نیت صاف ہوگی تو منزل آسان ہے، جس نے کام کیا وہ آگے ہوگا چمچمہ گیر سب سے پیچھے ہوگا، کام اور طریقہ ایسا بنانا ہے چیف منسٹر کو بھی مجبور کردیں۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ پورا بلدیہ میرا ہے اور میں آپ کا ہوں، ہم کہیں جھکے گے نہ دبیں گے، بہت سارے لوگ تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کرنا چاہتے ہیں، ان میں ایم کیو ایم، پی ایس پی کے لوگ بھی شامل ہیں۔

مزید پڑھیں: ہمارے پاس کرپشن اور شارٹ کٹ کا کوئی راستہ نہیں، فیصل واوڈا

واضح رہے کہ فیصل واوڈا نے انتخابات میں دھاندلی کے حوالے سے سیاسی جماعتوں سے کہا ہے کہ قانونی طریقے کے مطابق حلقے کھلوا سکتے ہیں، چاہیں جتنے حلقے کھلوا لیں ہم پھر بھی اپنا کام کرتے رہیں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کو بھی قانونی طریقے سے اپنا مقدمہ لڑنے کا حق ہے، ہم نے کہیں بھی حلقے کھلوانے کے معاملے پر اسٹے آرڈر نہیں لیا۔

فیصل واوڈا نے مزید کہا ’پی ٹی آئی کی حکومت میں تمام ادارے اپنا اپنا کام کریں گے، تنقید اور حمایت کرنے والے تمام لوگوں کی عزت کریں گے۔‘

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں