The news is by your side.

Advertisement

مولاناصاحب کے لئے اڈیالہ جیل میں بیڈلگوا دیے ہیں، فیصل واوڈا

کراچی : وفاقی وزیر آبی وسائل فیصل واوڈا نے کہا کہ مولاناصاحب جیسے بہت سے آئے اور چلے گئے، ان کے لئے اڈیالہ جیل میں بیڈ لگوا دیے ہیں، ان کو ویلکم کریں گے تمام انتظام بھی کراکر دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر آبی وسائل فیصل واوڈا نے اپنے بیان میں کہا شہبازشریف نے ساری زندگی بےایمانی اورچوری کی، شہبازشریف جیسے لوگوں نے عوام کی زندگی اجیرن کی۔

فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ مولاناصاحب نے کہا ہم دیر تک بیٹھنے آرہے ہیں، مولاناصاحب جیسے بہت سے آئے اور چلے گئے، ان کےلئےاڈیالہ جیل میں بیڈ لگوا دیےہیں،ان کو ویلکم کریں گے تمام انتظام بھی کراکردیں گے۔

یاد رہے سندھ ہائی کورٹ میں اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کی کراچی کے حلقہ این اے 249 میں فیصل واوڈا کی کامیابی کے خلاف درخواستیں مسترد کردی گئیں، شہباز شریف نے حلقہ این اے 249 میں فیصل واوڈا کی کامیابی کو چیلنج کیا تھا۔

مزید پڑھیں : فیصل واوڈا کی کامیابی کو چیلنج کرتی شہباز شریف کی درخواست مسترد

فیصل واوڈا نے کیس جیتنے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اللہ کا شکر ادا کرتا ہوں آج پھر شہباز شریف کو شکست ہوئی، ہمیں عدالتوں پر بھروسہ ہے، عدالتوں کا شکر گزار ہوں۔

خیال رہے مولانا فضل الرحمان کا پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’’ملک بھر سے ہمارے قافلے 27 اکتوبر اسلام آباد کے لیے روانہ ہونا شروع ہوں گے‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں