The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کے آنے سے سیاست دان اور بیورو کریٹس گھبرائے ہوئے ہیں، فیصل واوڈا

لاہور: تحریک انصاف کے رہنما فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ عمران خان کے آنے سے سیاست دان اور بیورو کریٹس گھبرائے ہوئے ہیں، سب جانتے ہیں کہ جو پہلے ہوتا تھا اب نہیں ہو پائے گا۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں گفتگو کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ تمام ممالک میں سفیروں کو بھی تبدیل کیا جائے گا۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ ن لیگ کے رہنماؤں کے لیے ہمارے دروازے بند ہیں، تاہم ن لیگ کے کچھ لوگ ہم سے رابطے میں ہیں۔

فیصل واوڈا نے کہا ’عمران خان کے آتے ہی ڈالر، اسٹاک ایکس چینج اور سونا نیچے آ گیا، نئے پاکستان میں پرانے لیڈروں کی باتیں لے کر نہیں چلیں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کا سب سے بڑا مسئلہ کرپشن رہا ہے، اس کے بعد دوسرا بڑا مسئلہ نظام تعلیم کا ہے، اس لیے عمران خان کرپشن پر کوئی سمجھوتا نہیں کریں گے۔

ترک صدر کا عمران خان کو فون، جیت پر مبارک باد


انھوں نے مزید کہا کہ تحریکِ انصاف کا کہنا ہے کہ سب کا بلا تفریق احتساب ہونا چاہیے، خیبر پختونخوا میں پی ٹی آئی نیب قانون کی پلی بارگین میں شامل نہیں تھی، ہماری کارکردگی ٹھیک نہ ہوتی تو 2 تہائی اکثریت نہ ملتی۔

فیصل واوڈا نے کہا کہ پیپلز پارٹی دھاندلی کا رونا رو کر بھی سندھ میں اکثریت میں ہے، پی پی تو کرپشن میں ڈوبی ہوئی ہے، جب یہ اسمبلی میں نہیں پہنچ پاتے تو دھاندلی کا رونا شروع کر دیتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں