شریف خاندان نے جیسے کام کیے ویسا ہی انجام ہونا ہے: فیصل واوڈا کی لفظی گولہ باری
The news is by your side.

Advertisement

شریف خاندان نے جیسے کام کیے ویسا ہی انجام ہونا ہے: فیصل واوڈا

کراچی: وفاقی وزیر برائے آبی وسائل فیصل واوڈا کا کہنا ہے کہ ماضی میں جمہوریت کے نام پر کرپشن ہی کی گئی، شریف خاندان نے جیسے کام کیے ویسا ہی انجام ہونا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ نوازشریف نے چوری کی تو ظاہر ہے جیل جائیں گے، کل میں چوری کروں گا تو مجھے بھی جیل جانا پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ جو غلط ہے وہ غلط ہے چاہے کسی بھی پارٹی میں ہو، جہانگیر ترین کے خلاف فیصلہ آیا ہم نے احتجاج نہیں کیا اور آگے بڑھے، پی ٹی آئی کی حکومت عدلیہ کا احترام کرتی ہے۔

اٹھارویں ترمیم سے مجھے بلیک میل نہیں‌ کیا جاسکتا، فیصل واوڈا

پوچھے گئے سوال پر فیصل واوڈا کا کہنا تھا ک 18 ویں ترمیم کی کچھ شقوں پر مسئلہ ہے، جو مسائل اٹھاتا ہوں منطقی انجام تک پہنچاتا ہوں، پہلے ملک کو کھایا گیا اب کرپٹ سیاستدان صوبے کو بیٹھ کر کھا رہے ہیں۔

خیال رہے کہ گذشتہ روز رہنما پی ٹی آئی فیصل واوڈا نے کہا تھا کہ 18ویں ترمیم سے مجھے بلیک میل نہیں کیا جاسکتا ہے، چوری نہیں رکے گی تو کام آگے نہیں چل سکتا ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ جنگی بنیادوں پر کام کررہے ہیں، خیبرپختونخوا کی عوام کو ان منصوبوں سے فائدہ ہوگا، قانون کے اندر رہتے ہوئے تیز کام کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں