The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کے بیٹے اور سمدھی پاکستان آکر ضمانت دے دیں، فیصل واوڈا

اسلام آباد : وفاقی وزیر برائے آبی وسائل فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ نوازشریف کے بیٹوں کو پیسوں کی زیادہ فکر ہے اگر ان کو والد کی صحت کی فکر ہے تو پاکستان آکر ضمانت دے دیں۔

یہ بات انہوں نے اے وار وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں میزبان ارشد شریف سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، فیصل واوڈا نے کہا کہ کل تک نواز شریف کی زندگی اور موت کی باتیں ہورہی تھیں آج وہ شورٹی بھی نہیں دے رہے ہیں۔

شریف خاندان کا یہ وطیرہ رہا ہے کہ یہ لوگ بھاگ جاتے ہیں، ماضی میں بھی انہوں نے یہی کیا اور آج نواز شریف کے دونوں بیٹے اور سمدھی بھی ملک سے فرار اور عدالتوں کو مطلوب ہیں، اس لیے کابینہ اجلاس میں ہم نے یہ تجویز رکھی کہ ضمانت کے طور پر جاتی امرا لکھوائیں۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ نوازشریف کے بیٹوں کو والد سے زیادہ پیسوں کی فکر ہے، نوازشریف کے دونوں اشتہاری بیٹے اور سمدھی آکر ضمانت دے دیں، یہ میرا ڈومین نہیں پھر بھی وزیراعظم عمران خان سے اس موضوع پر بات کروں گا، مجھے امید ہے کہ وہ مان جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ اسپتالوں میں اکثر دیکھنے میں آتا ہے کہ کسی کا عزیز اگر سیریس حالت میں ہو تو وہ اپنا زیور اور دیگر قیمتی اشیاء تک رکھوا دیتے ہیں ہم تو ان سے سے صرف ایک بانڈ پر دستخط کروا رہے ہیں ان کو اس پر بھی اعتراض ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں