site
stats
پاکستان

فیصل آباد : آئسکریم لوٹنے والا ملزم پولیس نے گرفتارکرلیا

ice cream

فیصل آباد : چوری کی آئسکریم کھائی تھی اب حوالات کی ہوا بھی کھاؤ، فیصل آباد پولیس نے کامیاب کارروائی کرتے ہوئے فریج توڑ کر آئسکریم لوٹنے والے ڈاکو ذیشان رفیق کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پولیس نے گزشتہ روز فائر کرکے دکان کا فریج توڑ کر آئس کریم لوٹنے والے ڈاکو ذیشان رفیق کو سی سی ٹی وی کیمرے کی فوٹیج کے ذریعے حراست میں لے لیا۔

جوپولیس بڑے بڑے ڈاکو نہیں پکڑ پاتی اس نے چوبیس گھنٹوں کے اندر آئسکریم چور کو لاک اپ میں بند کردیا، ملزم ذیشان رفیق چادر اوڑھ کر ستیانہ روڈ کی ایک دکان میں گھسا۔

گزشتہ روز اے آر وائی کو موصول ہونے والی چوری کی ویڈیو

پستول کے بٹ مار مار کر فریج کا شیشہ توڑنے کی کوشش کی، جب بس نہ چلا تو گولی چلادی، ملزم نے فریج سے دو آئسکریم کے پیکٹ نکالے اور چل دیا۔


مزید پڑھیں: فیصل آباد، ڈاکو فریج توڑ کرآئسکریم کے دو پیک لے اڑا


بعد ازاں اے آر وائی نیوز نے اس کی کارستانی نشر کردی، فیصل آباد پولیس نے بھی ایکشن دکھایا اور سی سی ٹی وی کی مدد سے ملزم کو دھرلیا۔

فیصل آباد کا آئسکریم چور تصویروں کا بھی شوقین نکلا، ذیشان رفیق کی بندوق کے ساتھ کئی تصویریں موجود ہیں، ملزم گرفتاری کے بعد ایس ایچ او کے ساتھ بھی پوز دے کر کھڑا ہوگیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top