The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد پولیس کا گھریلو ملازمہ پر انسانیت سوز تشدد، آئی جی نے رپورٹ طلب کرلی

فیصل آباد : چک جھمرہ پولیس کا تھانے میں گھریلو ملازمہ پر چار روز سے انسانیت سوز تشدد کے واقعے کا آئی جی پنجاب نے نوٹس لے کر رپورٹ طلب کرلی۔

تفصیلات کے مطابق فیصل آباد کے علاقے چک جھمرہ تھانے میں پولیس نے چوری کے الزام میں گرفتار گھریلو ملازمہ صائمہ پر انسانیت سوز تشدد کیا گیا اے آر وائی نیوز نے پولیس گردی کی شکار صائمہ کا ویڈیو بیان حاصل کرلیا۔

صائمہ کا کہنا ہے کہ میں بے قصور ہوں، مجھے بچاؤ، پولیس بہت مارتی ہے، پولیس اہلکار میرے منہ میں گرم پانی ڈالتے ہیں، اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ سیف نامی فیکٹری مالک نے اپنی ملازمہ صائمہ کو چوری کے الزام میں گرفتار کرایا تھا۔

صائمہ کو مردانہ کانسٹیبل بیرک میں چار دن سے حبس بے جا میں رکھا گیا، ہاتھ پاؤں باندھ کر تشدد کرنے سے صائمہ چلنے سے بھی معذور ہوگئی ہے، میڈیا پر خبر آنے پر پولیس نے پھرتیاں دکھاتے ہوئے اس کیخلاف چوری کی آیف آئی آر درج کرلی۔

اے آر وائی نیوز پر خبر نشر ہونے کے بعد آئی جی پنجاب نے واقعہ کا سختی سے نوٹس لے لیا، انہوں نے فیصل آباد میں تھانہ چک جھمرہ پولیس کے تشدد پر انکوائری کمیٹی بنادی. ترجمان پنجاب پولیس کے مطابق چوبیس گھنٹے میں واقعے کی مکمل آئی جی کو رپورٹ پیش کردی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں