The news is by your side.

Advertisement

پولیس سے بھتہ طلب کرنے والی جعلی خاتون صحافی کیخلاف مقدمہ درج

کراچی : جعلی صحافی خاتون ثانیہ شاہ رخ اعوان کی جانب سے بھتہ طلبی کے معاملے پر اہم پیشرفت ہوئی ہے سرسید تھانے میں جعلی صحافی خاتون کیخلاف مقدمہ درج کرلیا گیا۔

اس حوالے سے پولیس افسران کا کہنا ہے کہ پولیس اہلکار شیخ تیمور کی مدعیت میں دہشت گردی، بھتہ خوری، ٹیلی گراف ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کیا گیا۔

پولیس حکام نے مقدمے کی تفصیلات بیان کرتے ہوئے بتایا کہ پولیس اہلکار شیخ تیمور کے مطابق مذکورہ خاتون نے فون کرکے10ہزار روپے بھتہ طلب کیا۔

بھتہ نہ دینے پر تصویریں اخباروں اور سوشل میڈیا پر ڈالنے کی دھمکیاں دیں، ملزمہ کا کہنا تھا کہ اگر مجھے بھتہ نہ دیا تو نوکری سے برطرف کروا دوں گی۔

مدعی اہلکار کے مطابق ثانیہ نے کہا کہ میں نے پہلے بھی بہت اہلکاروں کو برطرف کروایا ہے، ثانیہ نے کہا کہ آپس میں مل کرتم لوگ بھتے کی رقم کا بندوبست کرو۔

پولیس اہلکار کا کہنا ہے کہ جعلی صحافی خاتون ثانیہ شاہ رخ اعوان نے دھمکی دی کہ اگر رقم فراہم نہ کی تو تم لوگوں کیخلاف پروپیگنڈہ کرتی رہوں گی۔

پولیس حکام کے مطابق ایف آئی آر کے بعد پولیس کا ثانیہ اعوان کے گھرچھاپہ مارا گیا تاہم ملزمہ ثانیہ اپنے شوہر شاہ رخ کے ہمراہ گھر سے فرارہوگئی، پولیس کی جانب سےملزمہ کے ٹھکانوں پر چھاپوں کا سلسلہ جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں