The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں پولیس گردی : ایک اورمقابلہ مشکوک ہوگیا

کراچی : لیاری میں پولیس کا ایک اور مقابلہ مشکوک ہوگیا۔ لیاری کے علاقے میراں ناکہ پر ولیس نے دو نوجوانوں کو رکنے کا اشارہ کیا تو دونوں نوجوان رک گئے لیکن بے لگام اہلکاروں نے پھر بھی فائرنگ کر دی جس سے دونوں زخمی ہو گئے۔

زخمی نوجوان فرید کا کہنا ہے کہ کمپنی سےآتے ہوئے پولیس نے روکا، تھوڑا آگے بڑھ جانے پر فائرنگ کردی گئی۔ کراچی پولیس میں پولیس گردی کی ایک اور مثال سامنے آگئی۔ کمپنی سے گھرجاتے ہوئےفرید نامی نوجوان اور اس کے کزن پر فائرنگ کردی۔

اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے فریدنے واقعہ کا احوال بتایا کہ پولیس کے روکنے پروہ کچھ آگے بڑھ گیا تھا۔ جس پر پولیس نے فائرنگ کردی۔ فائرنگ سے وہ اور اس کا کزن زخمی ہوگیا۔ بعدمیں پولیس کو اپنی کمپنی کاکارڈ بھی دکھایا مگر انہوں نے کرمنل کا الزام عائد کردیا۔

فرید کابھائی واقعے کے وقت دوسری بائیک پر تھا اور اس نے بھی ساری کہانی سنادی۔ زخمی شہری ذاکر جناح اسپتال میں زیر علاج ہے۔ جس کا موقف ہے کہ پولیس نے رکنے کے باوجود فائرنگ کی اب افسران دباؤ بھی ڈال رہے ہیں۔

دوسری جانب بیٹے کے ساتھ پیش آنے والے واقعے پرپریشان ماں کے لبوں پرایک ہی فریاد ہے کہ اسے انصاف فراہم کیا جائے۔

ایس پی سائٹ کا کہنا ہے کہ لیاری میراں ناکہ پر ہونے والا پولیس مقابلہ جعلی نہیں، ملزمان کے بارے میں ون فائیو پر اطلاع ملنےکےبعد پولیس وہاں پہنچی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں