The news is by your side.

Advertisement

ہم مقبوضہ کشمیر کی مظلوم عوام سے کسی صورت علیحدہ نہیں ہوسکتے، فخر امام

اسلام آباد : چیئرمین کشمیر کمیٹی فخر امام نے کہا ہے کہ ہم مقبوضہ کشمیر سے کسی صورت علیحدہ نہیں ہوسکتے، کشمیری عوام کے مشکل وقت میں کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کرینگے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں کشمیر کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ کشمیر پاکستان کی شہ رگ ہے، ہمیں قومی اتحاد کے ساتھ اپنی غلطیوں کا مداوا بھی کرنا ہوگا، پاکستان کا مستقبل کشمیر اور کشمیر کا مستقبل پاکستان سے وابستہ ہیں۔

کشمیر کانفرنس سے خطاب میں چیئرمین کشمیر کمیٹی فخر امام کا مزید کہنا تھا کہ ہم کشمیر کی مدد کیسے کرسکتے ہیں اگر ہم اقتصادی طور پر مضبوط ہوتے تو آج ہم نہیں دنیا ہماری طرف دیکھتی ۔اگر آج بھی ہم نے اپنی ذہنیت تبدیل نہ کی تو نقصان ہمارا ہوگا۔

فخر امام نے کہا کہ ہم کشمیر سے کسی صورت علیحدہ نہیں ہوسکتے، قائد اعظم نے فرمایا تھا کہ کشمیر شہ رگ ہے تو ہم اسی مؤقف پر قائم ہیں ۔پہلی بار ایسا ہوا ہے کہ پاکستانی نظریہ کو دنیا کسی حد تک تسلیم کررہی ہے۔

اقوام متحدہ کی قراردادیں شاہد ہیں کہ کشمیر متنازعہ علاقہ ہے54 سال بعد دوبارہ سلامتی کونسل میں مسئلہ کشمیر اٹھا ہے بدقسمتی کی بات ہے کہ ہندوستان گجرات کا جلاد آج نریندر مودی وزیراعظم ہے۔

انہوں نے کہا کہ افسوس کہ آج 80 لاکھ کشمیری دنیا کی سب سے بڑی جیل میں قید ہیں، اب مقبوضہ، آزاد کشمیر، گلگت بلتستان اور پاکستانی قوم کا آج امتحان ہے ۔ترکی، ایران، ملائیشیا نے ہماری حمایت کی ہے مگر مشکل وقت کو ہم نے خود ہی کاٹنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کوئی ہمارا ساتھ دینے نہیں آئے گا یہ کام ہمیں خود کرنا ہے کوئی بھی مشکل وقت آیا ہم پیچھے نہیں ہٹیں گے، کشمیر ایشو پر ہم سب اکٹھے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں