The news is by your side.

فخر زمان کی ورلڈ کپ میں شرکت مشکوک، متبادل کون ہوگا؟

پاکستان کے جارح مزاج بلے باز فخر زمان کی ورلڈ کپ کے بقیہ میچز میں شرکت مشکوک ہوگئی ہے اور ان کی جگہ محمد حارث کو ٹیم میں شامل کیے جانے کا امکان ہے۔

آسٹریلیا میں جاری ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں مشکلات کا شکار پاکستانی ٹیم کی مشکلات میں اضافہ ہوگیا ہے ایک جانب اس کی سیمی فائنل میں رسائی قومی ٹیم کے تمام میچز میں بھاری مارجن سے فتح کے ساتھ دیگر ٹیموں کے نتائج سے مشروط ہے تو دوسری جانب جارح مزاج بلے باز کی پرانی انجری بڑھنے سے ان کی ورلڈ کپ کے اگلے میچز میں شرکت مشکوک ہوگئی ہے۔

ٹیم ذرائع کے مطابق فخر زمان کی گھٹنے کی پرانی انجری بڑھ گئی ہے اور ٹیم کا میڈیکل پینل ان کی انجری کو سنجیدگی سے دیکھ رہا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اس انجری کے باعث فخر زمان کی ورلڈ کپ کے اگلے میچز میں شرکت مشکوک ہوگئی ہے اور ریزرو میں سے ان کی جگہ محمد حارث کو ٹیم میں شامل کیے جانے کا امکان ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل پاکستانی ٹیم کے میڈیا مینیجر نے تصدیق کی تھی کہ فخر زمان کل جنوبی افریقہ کے خلاف میچ کے لیے دستیاب نہیں ہوں گے۔

میڈیا منیجر کا کہنا تھا کہ ان کی انجری نئی نہیں ہے بلکہ پرانی انجری بڑھ گئی ہے، کرکٹ میں رسک لینا پڑتا ہے، کبھی رسک ٹھیک جاتا ہے کبھی نہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ٹی 20 ورلڈ کپ، پاکستان کو جنوبی افریقہ کیخلاف ڈو اینڈ ڈائی میچ سے قبل بڑا دھچکا

واضح رہے کہ پاکستان نے ٹورنامنٹ کے سپر 12 مرحلے میں اپنے اگلے دو میچز جنوبی افریقہ اور بنگلہ دیش کے خلاف کھیلنے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں