The news is by your side.

Advertisement

مشہور اسٹیج اداکار کو عدالت کی طرف سے آخری موقع

لاہور: فیملی کورٹ نے مزاحیہ اسٹیج اداکار طارق ٹیڈی کو بچوں کا خرچہ ادا کرنے کا آخری موقع دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کی فیملی عدالت نے اسٹیج اداکار طارق ٹیڈی کو بچوں کا خرچہ ادا کر نے کا حکم دیتے ہوئے کیس کی سماعت 21 نومبر تک ملتوی کر دی۔

بچوں کے خرچے کی درخواست اداکار طارق ٹیڈی کی سابق اہلیہ عاصمہ بی بی نے دائر کر رکھی ہے، جس پر فیملی جج مائرہ حسن  نے سماعت کی۔

درخواست میں سابق اہلیہ نے مؤقف اختیار کیا ہے کہ میں بچیوں کا خرچہ اکیلی برداشت نہیں کر سکتی، طارق ٹیڈی کئی کئی ماہ بچیوں کا خرچ ادا نہیں کرتا۔

عدالت نے طارق ٹیڈی کو بچیوں کا خرچہ ادا کرنے کا آخری موقع دیتے ہوئے سماعت 21 نومبر تک ملتوی کر دی اور ہدایت کی کہ طارق ٹیڈی آئندہ سماعت پر بچیوں کا خرچہ ادا کریں۔

اس سے قبل خرچہ ادا نہ کرنے پر عدالت متعدد بار طارق ٹیڈی کے وارنٹ گرفتاری بھی جاری کر چکی ہے۔ مارچ میں فیملی کورٹ نے طارق ٹیڈی کو بچیوں کا ماہانہ خرچہ 34 ہزار روپے باقاعدگی سے ادا کرنے کا حکم دیا تھا، طارق ٹیڈی اور ان کی اہلیہ کے درمیان 2011 میں علیحدگی ہوئی تھی۔

واضح رہے کہ فیصل آباد سے تعلق رکھنے والے طارق ٹیڈی پاکستان کے مقبول تھیئٹر کامیڈین ہیں، وہ فوری اور چھبتے جواب دینے کے لیے مشہور ہیں، ٹیڈی پنجابی اسٹیج ڈرامے کرتے ہیں اور انھوں نے فلم سلاخیں میں اداکاری کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں