The news is by your side.

Advertisement

گھر کے سوئمنگ پول میں تیرتے مگرمچھ نے سب کو خوف زدہ کر دیا، ویڈیو دیکھیں

فلوریڈا: امریکی ریاست فلوریڈا کے ایک گھر کے سوئمنگ پول میں تیرتے مگرمچھ نے گھر والوں کو خوف زدہ کر دیا۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق فلوریڈا کی کاؤنٹی ہلزبورف میں ایک مگرمچھ گھر میں گھس کر عقبی صحن میں بنے سوئمنگ پول میں تیراکی کے مزے لینے لگا، تاہم گھر والے اسے دیکھ کر خوف زدہ ہو گئے۔

گھر کے مالک کارلوس ریورا کا کہنا تھا کہ اس نے دیکھا کہ عقبی صحن کے پول میں ایک مگرمچھ مزے سے تیر رہا ہے، اس نے فوراً گھر کے دیگر افراد کو خبردار کر دیا کہ سوئمنگ پول میں مگرمچھ ہے، تاہم سب یہ سمجھے کہ وہ مزاق کر رہا ہے۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کارلوس ریورا نے کہا فیملی کے دوسرے افراد کو یقین نہیں آیا، تاہم جب انھوں نے دیکھا تو سب خوف زدہ ہو گئے، پھر میں نے اپنی بیٹی ویرونیکا اور اس کے دوست کی مدد سے مگرمچھ کو نکالنے کا فیصلہ کیا۔

ریورا کے مطابق انھوں نے وائلڈ لائف حکام کو اطلاع نہیں دی، اور خود ہی مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کی۔ بیٹی ویرونیکا نے بتایا کہ شروع میں ہم مگرمچھ کو دیکھ کر پریشان ہو گئے کہ کس سے مدد طلب کریں لیکن پھر اسے ایک بے بی مگرمچھ پا کر ہم نے اسے خود نکالنے کا فیصلہ کیا۔

رپورٹ کے مطابق گھر والوں نے بے بی مگرمچھ کو پکڑ کر کچرے کے ایک بڑے ڈبے میں ڈالا اور پھر قریب میں موجود تالاب میں چھوڑ دیا، جہاں مگرمچھ رہتے آ رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں