The news is by your side.

Advertisement

سیلفی سے انکار، سلمان کے مداحوں‌ کی کترینہ سے بدتمیزی، ویڈیو وائرل

اوٹاوا: بالی ووڈ اداکار سلمان خان کے مداحوں نے اپنے ساتھ سیلفی نہ لینے پر کترینہ کیف کو آڑے ہاتھوں لیا اور اداکارہ سے شدید بدتمیزی کی۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکار سلمان خان ’دبنگ ٹورز‘ کے سلسلے میں اس وقت کینیڈا میں موجود ہیں جس میں اُن کے ساتھ سوناکشی سنہا، کترینہ کیف سمیت دیگر اداکار بھی موجود ہیں۔

کترینہ کیف کی سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی جو اطلاعات کے مطابق ٹورنٹو شہر کی ہے، اس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ فٹ پاتھ پر کھڑے نوجوان اُن کے ساتھ بدتمیزی کررہے ہیں۔

مزید پڑھیں: کترینہ کیف نے بڑا اعزاز اپنے نام کرلیا

بھارتی میڈیا کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ خریداری کے بعد واپس ہوٹل کی طرف جارہی تھیں کہ گاڑی سے چند قدم کے فاصلے پر کچھ مداحوں نے سیلفی لینے کی خواہش کا اظہار کیا مگر کترینہ نے صاف انکار کردیا۔

بالی ووڈ اداکارہ کا انکار مداحوں کو پسند نہ آیا تو انہوں نے دبنگ خان کی پرانی دوست پر آوازیں اور جملے بازی کی اور کہا کہ ’ہم سلمان خان کے مداح ہیں اور اُن کو دیکھنے کے لیے ہی یہاں موجود ہیں‘۔

یہ بھی پڑھیں: کترینہ کیف ایک بار پھر پاکستانی لڑکی کا کردار نبھانے کو تیار

جملے بازی سُن کر اداکارہ سیخ پا ہوئیں اور اُسی مقام پر رک کر مداحوں کو جواب دینے لگیں جس پر اُن کے ساتھ موجود ایک شخص نے انہیں خاموش رہنے کی تاکید بھی کی۔

کترینہ نے نوجوانوں کو کہا کہ ’میں اس وقت تھکی ہوئی ہوں اس لیے تصویر لینے سے انکار کیا‘ البتہ مداحوں نے ایک نہ سنی اور پھر اداکارہ نے رک کر دوسرے راہگیروں کے ساتھ تصاویر ضرور بنوائیں۔

خیال رہے کہ سلمان خان کے ’دبنگ ٹورز‘ میں سوناکشی سنہا، کترینہ کیف، جیکولین فرنینڈس، ڈیزی سمیت کئی اداکار شامل ہیں جنہوں نے مختلف فلمی گانوں پر شاندار رقص کا مظاہر کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں