site
stats
پاکستان

جتنے بھی دھڑے بندی کر لی جائے متحدہ پاکستان کا ووٹ بینک نہیں توڑا جا سکتا، فاروق ستار

اسلام آباد : ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار کا کہنا ہے کہ جتنے بھی دھڑے بندی کر لی جائے متحدہ پاکستان کا ووٹ بینک نہیں توڑا جا سکتا۔

تفصیلات کے مطابق ڈپٹی میئر کراچی ارشد وہرا کی نا اہلی کی درخواست پرالیکشن کمیشن میں سماعت ہوئی ، الیکشن کمیشن کابینچ مکمل نہ ہونے کے باعث سماعت نہ ہو سکی۔

ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار کا الیکشن کمیشن کے باہر میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہنا تھا کہ سابق ڈپٹی میئر نے دوسری جماعت جوائن کرنے کا اعلان کیا، ارشد وہرہ نے یہ اعلان بند کمرے میں نہیں کیا میڈیا کے سامنے کیا، کسی بچے سے بھی پوچھیں تو وہ کہے گا ڈپٹی میئر نے ایم کیوایم چھوڑی ، اس معاملےمیں شق نمبر36لاگوہوتی ہے۔

فاروق ستار نے کہا کہ سیدھے معاملے پر انکے وکیل غداری کے سرٹیفکیٹ بانٹیں گے، ہم بھی ان سےحب الوطنی کاسرٹیفکیٹ مانگیں گے، یہ مائنڈ سیٹ ہےجواصل معاملےسےتوجہ ہٹاکردوسری طرف لے جاتا ہے، ارشد وہرہ نےپارٹی چھوڑنےکااعلان کیا ہے

انکا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم پاکستان کئی الزامات میں عدالتوں سے بری ہو چکی ہے۔جتنے بھی دھڑے بندی کر لی جائے متحدہ پاکستان کا ووٹ بینک نہیں توڑا جا سکتا، 23 اگست کےواقعات کاکوئی ذکرنہیں کرتا، 22 اگست کو لیکر ہم پر چڑھائی کر دی جاتی ہے۔

سربراہ ایم کیو ایم نے کہا کہ کراچی،حیدرآباد،میرپورخاص ،سکھر،نوابشاہ سےکامیاب ہونگے، ہمارے2بڑے جلسےہوئےجس میں عوام نےہمیں تائید فراہم کی۔

مردم شماری کے نتائج کے حوالے سے انھوں نے کہا کہ مردم شماری کےنتائج درست ہوجائیں تووزیراعلیٰ ہمارا ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top