The news is by your side.

Advertisement

کیا سیکیورٹی صرف پیپلزپارٹی کے وزرا اور لیڈروں کے لیے ہے، فاروق ستار کا سوال

کراچی: ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ سیاست دانوں کو بھیڑ بکری سمجھ رکھا ہے، سیکیورٹی کیوں نہیں دیتے، سیکیورٹی صرف پیپلزپارٹی کے وزرا اور لیڈروں کے لیے ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما ڈاکٹر فاروق ستار نے کمشنر کراچی اور ہوم سیکریٹری سے دوبارہ رابطہ کیا اور کہا کہ آپ لوگ چاہتے کیا ہیں، کب سیکیورٹی دی جائے گی۔

لسٹ وزارت داخلہ اور آئی جی سندھ سید کلیم امام کو بھیج دی تھی، فیصلہ حکومت نے کرنا ہے

کمشنر کراچی کا جواب

فاروق ستار نے کہا کہ دو مرتبہ مل چکے ہیں، وفاق کو خط لکھ چکے کب کردار ادا کریں گے، ہم اپنے رسک پر سیاست کررہے ہیں۔

کمشنر کراچی نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ آپ کی لسٹ وزارت داخلہ اور آئی جی سندھ سید کلیم امام کو بھیج دی تھی، فیصلہ حکومت نے کرنا ہے۔

واضح رہے کہ چند روز قبل فاروق ستار کا کہنا تھا کہ علی رضا عابدی کو سازش کے تحت قتل کیا گیا، قاتلوں کی گرفتاری تک خاموش نہیں بیٹھیں گے اور احتجاج کا سلسلہ جاری رکھیں گے۔

مزید پڑھیں: علی رضا عابدی کے قاتلوں کی گرفتاری تک خاموش نہیں بیٹھیں گے ،فاروق ستار

ان کا کہنا تھا کہ علی رضاعابدی کیس میں میراکوئی بیان نہیں لیاگیانہ شامل تفتیش کیاگیا، ہمیں تعاون کے لئے بلایاگیا، پوچھاگیا کسی پر شک ہے یا نہیں، بظاہر علی رضا کا کوئی دشمن نہیں تھا، سچ بولنا اسکا جرم ہو سکتا ہے، علی رضاعابدی کو خطرہ تھا اور دھمکیاں ملی تھیں۔

فاروق ستار کا کہنا تھا کہ علی رضاعابدی سب سے زیادہ مجھ سےقریب تھا، کہا قتل کے محرک کو تلاش کریں کھلے ذہن سے انکوائری کریں، قتل سے کس کو فائدہ ہوسکتا ہے، ہر پہلو پر غور ہونا چاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں