ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کا فاروق ستار کے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ -
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کا فاروق ستار کے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ

کراچی: متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کی رابطہ کمیٹی نے فاروق ستار کے بلائے گئے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ فیصلہ بہادر آباد میں ڈپٹی کنوینرز کے مشاورتی اجلاس میں کیا گیا۔

ذرائع کے مطابق ایم کیو ایم کی رابطہ کمیٹی نے فاروق ستار کے بلائے گئے اجلاس میں شرکت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ فیصلہ بہادر آباد میں ڈپٹی کنوینرز کے مشاورتی اجلاس میں کیا گیا۔ اجلا س میں رابطہ کمیٹی کے دیگر اراکین بھی شریک ہوئے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ رابطہ کمیٹی نے 4 بجے ذمہ داران اور عہدیداران کو طلب کرلیا۔ پارٹی ایکٹ کے تحت رابطہ کمیٹی کا کوئی بھی رکن اجلاس بلا سکتا ہے۔

ذرائع رابطہ کمیٹی کا کہنا ہے کہ کامران ٹیسوری سے متعلق فیصلہ آخری ہے، پیچھے نہیں ہٹیں گے۔ فاروق ستار کنوینر اور سربراہ ہیں، ہم ان کو مانتے ہیں وہ آئیں اور کمان سنبھالیں۔

ذرائع رابطہ کمیٹی کا کہنا ہے کہ فاروق ستار کو مناتے رہیں گے، کل بھی منایا آج بھی منائیں گے۔ جب تک وہ نہیں مانتے ان کے پاس جاتے رہیں گے۔

ذرائع کا مزید کہنا تھا کہ فاروق ستار رابطہ کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کرنے آئیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما خالد مقبول صدیقی نے ایم کیو ایم کے عارضی مرکز بہادر آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ کامران ٹیسوری کو رابطہ کمیٹی کا رکن بنانے کی 80 فیصد لوگوں نے مخالفت کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ فاروق ستار 2 ساتھیوں کی قربانی دے کر کامران ٹیسوری کو سینیٹ کا رکن بنانا چاہتے ہیں لیکن ایم کیو ایم میں انفرادی خواہش پر کسی کو کبھی عہدے نہیں دیے گئے۔

بعد ازاں فاروق ستار نے نے پی آئی بی میں واقع اپنے گھر پر اراکین اسمبلی ، کارکنان اور صحافیوں سے خطاب کرتے ہوئے مذکورہ فیصلے پر برہمی کا اظہار کیا اور کہا کہ آج فیصلہ کرلیا جائے کہ انہیں با اختیار سربراہ چاہیئے یا کوئی ڈمی سربراہ چاہیئے۔ اگر ڈمی سربراہ چاہیئے تو مجھے ایسی سربراہی منظور نہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں