The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم جلسہ، فاروق ستار کیا کرنے والے ہیں؟

اسلام آباد: ایم کیو ایم پاکستان آج کراچی میں‌ سیاسی طاقت کا مظاہرہ کرنے جارہی ہے، ایسے میں‌ اہم ترین سوال یہ ہے کیا فاروق ستار جلسے میں شرکت کریں گے یا نہیں؟

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان آج کراچی میں عوامی طاقت کا مظاہرہ کرے گی، جلسے کے لیے انتظامات کو حتمی شکل دے دی گئی.

متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کی جانب سے آج مزار قائد سے متصل باغ جناح میں جلسہ منعقد کیا جا رہا ہے۔ ایم کیو ایم کے کنویر، خالد مقبول صدیقی نے عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ جلسہ عام میں بھرپور شرکت کریں۔

ایسے میں یہ سوال اہمیت اختیار کر گیا ہے کہ آیا ایم کیوایم پاکستان کے سابق کنوینر، فاروق ستارجلسے میں شرکت کریں گے یا نہیں؟

یاد رہے کہ سینیٹ انتخابات سے قبل ایم کیو ایم پاکستان میں دراڑ پڑ گئی تھی اور پارٹی پی آئی بی اور بہادر آباد میں تقسیم ہوگئی تھی.

مزید پڑھیں: ایم کیوایم پاکستان آج کراچی میں سیاسی طاقت کا مظاہرہ کرے گی

بعد ازاں خالد مقبول صدیقی کو کنوینر منتخب کیا گیا، الیکشن کمیشن کے فیصلے نے ایم کیو ایم پاکستان کو تقویت دی، جس کے بعد فاروق ستار غیر متعلقہ ہوگئے.

اگرچہ بعد میں فاروق ستار نے ٹنکی گراؤنڈ کے جلسے میں شرکت کی تھی، مگر پھر ان کا پھر کوئی کردار نظر نہیں آیا.

باغ جناح کے جلسے میں بھی فاروق ستار کی شرکت کا کوئی امکان نہیں. انھوں نے واضح‌ کیا ہے کہ انھیں شرکت کی دعوت نہیں دی گئی اور وہ اس سرگرمی میں شریک نہیں‌ ہوں گے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں