The news is by your side.

Advertisement

ڈپٹی میئرکےمعاملے پرفیصلہ مشاورت کےذریعے ہوگا‘ فاروق ستار

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار کا کہنا ہے کہ بلدیاتی نظام میں مسائل تھے تو ارشد وہرہ مجھ سے کہہ سکتے تھے، ان کے لیے میں صرف ایک کال کے فاصلے پر تھا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سربراہ ایم کیو ایم پاکستان فاروق ستار کا کہنا تھا کہ ڈپٹی میئرسے متعلق کوئی بھی فیصلہ مشاورت سے کریں گے۔

فاروق ستار کا کہنا تھا کہ بلدیاتی نظام میں مسائل تھے ارشد وہرہ پہلے بتاتے، میرا اتنا تو حق ہے پوچھ سکوں مجھ سے قیادت میں کیا غلطی ہوئی۔ ان کا کہنا تھا کہ بلدیاتی نظام میں مسائل تھے تو ہم سب استعفے دے دیتے۔

سربراہ ایم کیو ایم پاکستان کا کہنا تھا کہ پیسہ نہ لندن جا رہا ہے نہ ہی رابطہ ہے، ہمارے 150 سے 200 کارکنان لاپتہ ہیں۔

فاروق ستار کا کہنا تھا کہ کیا 23 اگست کو لندن سے الگ ہونے کا اعلان جرم ہے ؟۔ ان کا کہنا تھا کہ وفاداریاں تبدیل کرا کرکوئی مصنوعی بنیاد مضبوط نہیں بنا سکتا، کیمپوں کی تبدیلی کو لوگ اچھی نگاہ سے نہیں دیکھتے۔

سربراہ ایم کیو ایم پاکستان کا کہنا تھا کہ انیس قائم خانی سےارشد وہرہ کا خیال رکھنےکی درخواست کی ہے، امید ہے پی ایس پی کے لوگ ارشد وہرہ کی پریشانی دورکردیں گے۔

ایم کیوایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار کا کہنا تھا کہ امید ہے ارشد وہرہ پریشانی دور ہونے پرواپس آجائیں گے۔


ڈپٹی میئر کراچی ارشد وہرہ کی پی ایس پی میں شمولیت


یاد رہے کہ دو روز قبل ایم کیو ایم پاکستان کے سابق رہنما اور ڈپٹی میئر کراچی ارشدہ وہرہ نے پاک سرزمین پارٹی میں شمولیت کا اعلان کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں