site
stats
پاکستان

ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ علی رضا عابدی کو منانے پہنچ گئے

کراچی: ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار رکن قومی اسمبلی علی رضا عابدی کے گھر پہنچ گئے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم نے ناراض ارکان کو منانا شروع کر دیا ہے۔ اس سلسلے میں انھوں نے علی رضا عابدی سے ملاقات کی، اس موقع پر ایم کیو ایم کے ڈپٹی کنوینر کامران ٹسوری بھی موجود تھے۔ ڈاکٹر فاروق ستار کی علی رضا عابدی کے والد سے بھی بات ہوئی۔ اس موقع پر علی رضا عابدی نے اپنے تحفظات ڈاکٹر فاروق ستار کے سامنے رکھے۔

اطلاعات کے مطابق علی رضا عابدی نے موقف اختیار کیا کہ جب تک ان کے تحفظات دور نہیں کیے جاتے ، وہ پارٹی میں واپس نہیں آئیں گے۔
اُنھوں نے یہ مطالبہ بھی کیا کہ پارتی میں سازشیں کرنے والوں کے خلاف فوری کارروائی کی جائے اور پی ایس پی سے دوبارہ انضمام یا اتحاد نہ ہونے کو یقینی بنایا جائے ۔

انھوں نے ملاقات میں یہ مطالبہ بھی کیا کہ ایم کیو ایم پاکستان سے الگ ہونے والے اراکن صوبائی و قومی اسمبلی سے متعلق واضح موقف اختیار کیا جائے، جو لوگ پارٹی چھوڑ کر چلے گئے ہیں ،ان کی تنخواہیں رکوانے اور استعفوں کے لیے فوری کارروائی کی جائے ۔

کمال ستار اتحاد کےباغی علی رضا عابدی نےاستعفیٰ دیدیا*

یاد رہے کہ ایم کیو ایم پاکستان اور پاک سر زمین پارٹی کے الحاق اور ایک ہی منشور، نشان اور پلیٹ فورم سے الیکشن لڑنے کے اعلان کے بعد پارٹی میں پھوٹ پڑ گئی تھی۔

اس موقع پر رضا علی عابدی نے ا یم کیوایم سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے اپنی نشست سے استعفے کا اعلان کر دیا تھا اور سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر استعفے کی کاپی جاری کردی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top