The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف نے پارٹی اکاؤنٹس کو منی لانڈرنگ کے لیے استعمال کیا، فرخ حبیب

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فرخ حبیب کا کہنا ہے کہ نوازشریف نے پارٹی اکاؤنٹس کو منی لانڈرنگ کے لیے استعمال کیا، نوازشریف اور شہبازشریف کو جواب دینا پڑے گا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں پارلیمانی سیکریٹری فرخ حبیب نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی آئی نے 40 ہزار ڈونرز کا ریکارڈ اسکروٹنی کمیٹی کو جمع کرا دیا ہے۔

فرخ حبیب نے کہا کہ اب لمبی لمبی تاریخوں کا وقت ختم ہوگیا ہے، انہوں نے کبھی سوچا نہیں ہوگا کہ ریکارڈ جمع کرانا ہوگا، اب ان کے سارے چور دروازے بند ہوچکے ہیں۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ الیکشن کمیشن نے سیاسی پارٹیز کی شفاف طریقے سے جانچ کرنی ہے، ہم امید کرتے ہیں اسکروٹنی کمیٹی کا اجلاس روزانہ کی بنیاد پر ہوگا۔

فرخ حبیب نے کہا کہ یہ جو گڑھا پی ٹی آئی کے لیے کھود رہے تھے وہ ناکام ہوچکے، چوروں کی آزادی کے لیے دھرنا ناکام ہوچکا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نوازشریف نے پارٹی اکاؤنٹس کو منی لانڈرنگ کے لیے استعمال کیا، نوازشریف اور شہبازشریف کو جواب دینا پڑے گا۔

’جو گڑھا پی ٹی آئی کے لیے کھودا گیا یہ لوگ خود اس میں گرنے جا رہے ہیں‘

یاد رہے کہ گزشتہ روز پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فرخ حبیب کا کہنا تھا کہ جو گڑھا پی ٹی آئی کے لیے کھودا گیا یہ لوگ خود اس میں گرنے جا رہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں