The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور اسلام آباد منتقل

اسلام آباد: سابق صدر آصف علی زرداری کی ہم شیرہ اور جعلی اکاؤنٹس کیس میں گرفتار فریال تالپور کو اسلام منتقل کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیب ذرایع کا کہنا ہے کہ فریال تالپور کو آج کراچی سے اسلام آباد منتقل کر دیا گیا ہے، کل فریال تالپور کو احتساب عدالت میں پیش کیا جائے گا۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ احتساب عدالت سے فریال تالپور کے مزید ریمانڈ کی استدعا کی جائے گی۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 24 جون کو فریال تالپور کو اسپیکر سندھ اسمبلی کی جانب سے پروڈکشن آرڈر جاری کرنے کے بعد سندھ اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کے لیے کراچی منتقل کیا گیا تھا۔

کراچی منتقلی پر فریال تالپور کو خیابان شمشیر فیز 8 میں واقع ان کے گھر میں رکھا گیا اور گھر کو سب جیل قرار دے دیا گیا تھا، بجٹ کی منظوری تک فریال تالپور کو سندھ اسمبلی لایا جاتا رہا۔

یہ بھی پڑھیں:  جعلی اکاؤنٹس کیس: فریال تالپور کے جسمانی ریمانڈ میں 8 جولائی تک توسیع

چوبیس جون کو فریال تالپور کو جعلی اکاؤنٹس کیس میں احتساب عدالت میں بھی پیش کیا گیا تھا، جہاں عدالت نے ان کا 14 روزہ جسمانی ریمانڈ منظور کرتے ہوئے ریمانڈ میں 8 جولائی تک توسیع کر دی تھی۔

یاد رہے 10 جون کو جعلی بینک اکاؤنٹس کیس میں اسلام آباد ہائی کورٹ نے سابق صدر آصف زرداری اور فریال تالپور کی درخواست ضمانت مسترد کردی تھی اور گرفتار کرنے کا حکم دیا تھا، جس کے بعد 14 جون کو فریال تالپور کو جعلی اکاؤنٹس کیس میں نیب نے گرفتار کیا اور ان کی رہایش گاہ کو سب جیل قرار دے دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں