The news is by your side.

Advertisement

فریال تالپور کا طبی معائنہ مکمل، میڈیکلی فٹ قرار

اسلام آباد: نیب کی حراست میں موجود فریال تالپور کا طبی معائنہ مکمل کرلیا گیا، میڈیکل بورڈ نے انہیں میڈیکلی فٹ قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو (نیب) کی حراست میں موجود آصف زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کا طبی معائنہ مکمل کرلیا گیا، میڈیکل بورڈ نے فریال تالپور کو میڈیکلی فٹ قرار دے دیا۔

ذرائع کے مطابق فریال تالپور کا طبی معائنہ ڈاکٹر امتیاز احمد، ڈاکٹر سویدہ نے کیا، ڈاکٹرز نے ان کا شوگر، بلڈ پریشر ٹیسٹ کیا۔

فریال تالپور کا بلڈ پریشر 80/140، شوگر لیول 160 ہے، طبی معائنہ کی رپورٹ نیب حکام کے حوالے کردی گئی۔

نیب حکام کی جانب سے فریال تالپور کی میڈیکل رپورٹ کل عدالت میں پیش کی جائے گی۔

مزید پڑھیں: جعلی اکاؤنٹس کیس: نیب نے فریال تالپورکوگرفتارکرلیا

واضح رہے کہ جعلی اکاؤنٹس کیس میں پاکستان پیپلزپارٹی کی رہنما فریال تالپور کو نیب نے آج گرفتار کیا ہے، ان کی رہائش گاہ کو سب جیل قرار دے دیا گیا ہے۔

یاد رہے کہ دو روز قبل احتساب عدالت نے اسی جعلی اکاؤنٹ کیس میں گرفتار سابق صدر آصف علی زرداری کو 21 جون تک جسمانی ریمانڈ پر نیب کے حوالے کیا ہے، نیب نے زرداری کے 14روزہ جسمانی ریمانڈ کی استدعا کی تھی۔ اس کیس میں آصف زرداری،فریال تالپورکی عبوری ضمانت میں 6 بار توسیع کی جا چکی تھی۔

آصف زرداری اور فریال تالپور پر جعلی اکاؤنٹس کے ذریعے غیر قانونی طریقے سے رقم منتقلی کا الزام ہے، اس ضمن میں منی لانڈرنگ کیس احتساب عدالت میں زیر التوا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں