The news is by your side.

Advertisement

جھگڑے سے تنگ آکر باکسر عامر خان میری بیٹی کو طلاق نہ دے ، فریال مخدوم کی والدہ

لندن : باکسر عامر خان کی اہلیہ فریال مخدوم کی والدہ کا کہنا ہے کہ جھگڑے نے راتوں کی نیند اڑا دی ہے، ڈر ہے کہ فریال کو کہیں طلاق نہ ہوجائے۔

باکسر عامر خان کی اہلیہ فریال مخدوم کے سسرالیوں سے ہونے والے جھگڑے میں اب فریال کی والدہ بھی میدان میں آگئیں، فریال کے والدین کا کہنا ہے کہ جھگڑے نے راتوں کی نیند اڑا دی ہے۔

والدہ نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ فریال اور سسرال والوں کے جھگڑے سے تنگ آکر باکسر عامر خان ان کی بیٹی کو طلاق نہ دے دے ، میری بیٹی نے سسرال میں بہت ایڈجسٹ ہونے کی کوشش کی لیکن ایسا لگ رہا ہے کہ عامرکے والدین اسے قبول کرنے کو تیار نہیں۔

amir-khan-post-2

اس سے قبل طلاق کی افواہوں پر باکسر عامر خان کی اہلیہ فریال مخدوم نے سسرال والوں کو صاف صاف کہہ دیا تھا کہ میاں کا ساتھ مرتے دم تک نبھاؤں گی، کوئی چاہے کچھ بھی کر لے۔

فریال کا کہنا تھا کہ عامرخان کے والد سجاد خان نے کہا تھا کہ صورتحال اس طرف جا رہی ہے کہ دونوں کی طلاق ہوسکتی ہے، ہم ایک دوسرے کو طلاق دینے کا تصور بھی نہیں کرسکتے ہیں۔


مزید پڑھیں : عامر کا ساتھ مرتے دم تک نبھاؤں گی، فریال مخدوم


پاکستانی نژاد برطانوی باکسر عامر خان کی اہلیہ فریال مخدوم کا کہنا تھا کہ سسرال والے مجھے مائیکل جیکسن کہہ کر پکارتے تھے جبکہ عامر کی والدہ مجھے اپنا غلام بنانا چاہتی ہیں، گھر کی باتیں باہر لانا میری عادت نہیں مگر مجبوری کی حالت میں یہ بات کہنا پڑ رہی ہے کہ عامر کے گھر والوں نے میرے ساتھ ہتھک آمیز رویہ رکھا۔

amir-khan-post-1

اس سے قبل باکسر عام خان نے اہلیہ اور گھر والوں کو خبردار کر دیا کہ جھگڑا ختم کریں نہیں تو شوہر اور بیٹے کو کھو دیں گے۔


مزید پڑھیں : جھگڑاختم کریں ایسانہ ہو والدین بیٹا اور اہلیہ شوہر کھو دے، باکسر عامرخان


سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ایک بیان میں انہوں نے کہا کہ اپنی زوجہ کے بیانات پر معذرت خواہ ہوں، وہ اس جھمیلے میں نہیں پڑنا چاہتے، یہ کوئی ریلیٹی شو نہیں ،میرا خاندان اور اہلیہ میرا نام بدنام کررہے ہیں، میری بیوی میری بیوی اورمیرے والدین میرے والدین ہیں، جو بھی غلط فہمیاں ہوئیں انہیں نجی رکھا جانا چاہیے تھا۔

واضح رہے کہ فریال مخدوم کے سسرال والوں کے ساتھ تعلقات اس وقت کشیدہ ہوئے، جب انہوں نے سوشل میڈیا پر تصویریں شیئر کیں اور سسرالیوں پر الزام لگایا کہ وہ ان کی شادی تباہ کرنا چاہتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں