fata عدالتوں کا دائرہ اختیار فاٹا تک بڑھانے کا بل منظورکرانے کی ہدایت shahid-khaqan
The news is by your side.

Advertisement

عدالتوں کا دائرہ اختیار فاٹا تک بڑھانے کا بل منظورکرانے کی ہدایت

اسلام آباد : وزیراعظم شاھد خاقان عباسی نے ہائیکورٹ اور سپریم کورٹ کا دائرہ اختیار فاٹا تک بڑھانے کا بل پارلیمنٹ سے منظور کرانے کی ہدایت کردی، عدالتی دائرہ اختیار بڑھانے کیلئےانتظامی اقدامات کئے جائیں۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی زیرصدارت فاٹا اصلاحات عمل درآمد کمیٹی کا اجلاس ہوا، اجلاس میں آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ، وفاقی وزراء، گورنر اور وزیراعلیٰ خیبر پختونخوا نے شرکت کی۔

عملدرآمد کمیٹی نے فاٹا میں قانونی اصلاحات کے عمل میں پیشرفت کا جائزہ لیا، اس موقع پر وزیراعظم نے وزیر قانون کو ہائیکورٹ سپریم کورٹ کا دائرہ اختیار فاٹا تک بڑھانے کا بل پارلیمنٹ کے دونوں ایوانوں سے منظور کرانے کی ہدایت کی۔

کمیٹی ارکان نے بتایا کہ ایجنسیوں میں عدالتوں کے قیام، سیکیورٹی اداروں کی استعداد کار بہتر بنائی جائے گی، اس کے علاوہ فاٹا کی سماجی ترقی کیلئے دس سال کا پلان پہلے ہی تشکیل دیا جاچکا ہے۔


مزید پڑھیں: فاٹا اصلاحات کا بل منظور نہیں ہونے دینگے، فضل الرحمان


کمیٹی نے وزارت خزانہ سے اپیل کی کہ فاٹا کی سماجی ترقی کے پلان کوترجیح دی جائے، کمیٹی ارکان کا کہنا تھا کہ عوام کی اکثریت فاٹا کو کےپی کے میں ضم کرنے کی حامی ہے۔

کمیٹی کا کہنا تھا کہ فاٹا کوسیاسی، قانونی، اقتصادی اور سیکیورٹی لحاظ سے مرکزی دھارے میں لانا ہوگا، کمیٹی نے وفاقی کابینہ کے فیصلے پر عملدرآمد کے عزم کا اعادہ بھی کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں