The news is by your side.

موٹرسائیکل سوار موت کے منہ سے کیسے واپس آیا؟ ویڈیو دیکھنے والے دم بخود

بعض اوقات ایسے خطرناک ٹریفک حادثات دیکھنے کو ملتے ہیں جن میں کسی کے زندہ بچ جانے کے کی اُمید کم ہی ہوتی ہے لیکن ایسا بسا اوقات ہی ہوتا ہے۔

سوشل میڈیا پر آئے روز نت نئی ویڈیوز وائرل ہوتی رہتی ہیں جسے دیکھ کر صارفین خوفزدہ اور حیران رہ جاتے ہیں، ایک ایسی ہی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے جو ٹوئٹر پر شیئر کی گئی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح ٹرک ڈرائیور نے عقل مندی کا مظاہرہ کیا جس سے موٹر سائیکل سوار حادثے سے بال بال بچا ورنہ محض دو سیکنڈ کے فرق سے موٹرسائیکل سوار کے پرخچے اڑ جاتے۔

منظر میں سنسان شاہراہ دکھائی گئی ہے جہاں سے عموماً گاڑیاں تیزرفتاری سے چلتی ہیں، ایسے میں ایک موٹر سائیکل سوار ٹریفک سگنل کی خلاف ورزی کرتے ہوئے اچانک روڈ کے درمیان میں آجاتا ہے اور اسی وقت ایک تیز رفتار ٹرالر بھی پہنچ جاتا ہے۔

صورتحال کو دیکھتے ہوئے ٹرالر ڈرائیور نے تیز رفتاری کے باوجود فوری طور پر ٹرالر کا رخ کچے کی جانب موڑ دیا اور موٹر سائیکل سوار ٹرالر کے نیچے آنے سے بال بال بچ گیا اور وہ موٹر سائیکل کو موڑ کر وہاں سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

موٹر سائیکل سوار کو اگر دو سیکنڈ کی بھی دیر ہوجاتی تو یقینی طور پر اس کی جان بھی جاسکتی تھی، یہ حادثہ صرف موٹر سائیکل سوار کی لاپرواہی کے سبب پیش آیا جس میں وہ خوش قسمتی سے بچ گیا۔

مذکورہ ویڈیو کلپ کو ٹوئٹر پر 34 ہزار سے زیادہ بار دیکھا گیا،جسے دیکھ کر ٹوئٹر صارفین ہکا بکا رہ گئے، صارفین نے کمنٹس میں موٹر سائیکل سوار کو شدید تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ٹرک ڈرائیور کی تعریف کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں