The news is by your side.

Advertisement

ایف اے ٹی ایف : بھارت کی تمام سازشیں ناکام، پاکستان بلیک لسٹ ہونے سے بچ گیا

فنانشل ایکشن ٹاسک فورس (ایف اے ٹی ایف ) کے صدر نے کہا ہے کہ پاکستان نے اپنی کارکردگی بہتر کی ہے، فی الحال پاکستان کا نام فروری دوہزاربیس تک گرے لسٹ میں ہی ر ہے گا۔

تفصیلات کے مطابق فرانس کے دارالحکومت پیرس میں فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کا اجلاس ہوا جس میں بھارت کی جانب سے پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈالنے کی کوشش ناکام ہوگئی۔

معیشت کے میدان سے پاکستان کے لیے اچھی خبرآگئی۔ ایف اے ٹی ایف میں بھارت کی تمام سازشیں ناکام ہوگئیں ۔پاکستان بلیک لسٹ ہونے سے بچ گیا۔

اجلاس کے بعد فنانشل ایکشن ٹاسک فورس (ایف اے ٹی ایف ) کے صدر نے پریس کانفرنس میں کہا کہ پاکستان کی نئی حکومت نے بہتراقدامات کیے ہیں لہٰذا پاکستان فروری سال دو ہزار بیس تک گرے لسٹ میں رہے گا۔ انہوں نے کہا کہ منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کے خاتمے پر بھی کافی کام کیا گیا ہے۔

صدر ایف اے ٹی ایف نے پاکستان کے اقدامات کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد، منی لانڈرنگ اور ٹیرر فناسنگ کیخلاف معاملات میں مزید بہتری کے لیےپاکستان کو فروری دوہزاربیس تک وقت دیا گیا ہے۔

صدر ایف اے ٹی ایف نے مزید کہا کہ پاکستان کو ابھی کچھ اہداف پر اقدامات کی ضرورت ہے، پاکستان سے متعلق مزید فیصلے آئندہ پلانری اجلاس میں ہوں گے۔

واضح رہے کہ بھارت نے بلیک لسٹ نہ کرنے پر پاکستان کو سخت وارننگ دلوانے کی کوششیں کیں۔ دو روز قبل پاکستانی وفد نے عمل درآمد رپورٹ جمع کروائی تھی، وزیر اقتصادی امور حماد اظہر کی سربراہی میں ٹیم نے اقدامات پر بریفنگ دی تھی۔

یاد رہے کہ پاکستان نے اقوام متحدہ کے ادارے کے تعاون سے نئی نیشنل رسک اسیسمنٹ اسٹڈی مکمل کر کے ڈیڑھ سو صفحات کی رپورٹ ایف اے ٹی ایف کو بھجوائی تھی۔

اس رپورٹ میں تین اہم پہلوؤں کے حوالے سے رسک اسیسمنٹ کی گئی ہے، جن میں سرِ فہرست ٹیررازم اور ٹیررازم فنانسنگ کے خطرات کا تعین ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں