The news is by your side.

قوم کو اپنے فضائی پاسبانوں پر فخر ہے، فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ قوم کو اپنے فضائی پاسبانوں پر فخر ہے جنہوں نے دشمن کے مذموم مقاصد کو خاک میں ملایا ۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اطلاعات نے ائیر ہیڈ کوارٹرز کا دورہ کیا جہاں اُن کی ائیر چیف مارشل مجاہد انور سے ملاقات ہوئی، ملاقات خطے کی سلامتی سمیت مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔  ائیر چیف مارشل مجاہد انور نے دنیا بھر میں پاکستان کے مثبت تشخص کو اجاگر کرنے پر وزارت اطلاعات اور  فواد چوہدری کے کردار کو سراہا۔

وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے پاک فضائیہ کی پیشہ ورانہ مہارت کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ قوم کو اپنے فضائی پاسبانوں پر فخر ہے۔ اُن کا کہنا تھا کہ حالیہ کشیدگی میں پاک فضائیہ کے پاسبانوں نے دشمن کے مذموم مقاصدکو خاک میں ملایا۔ پاک فضائیہ کے ترجمان نے اس ضمن میں ملاقات کی ویڈیو بھی جاری کی۔

یاد رہے 27 فروری کو پاکستان نے فضائی حدود کی خلاف ورزی پر بھارت کےدو طیارے مارگرائے تھے اور پائلٹ ابھی نندن کوگرفتارکرلیا تھا، جس کے بعد بھارت نے بھی طیاروں کی تباہی اور پائلٹ لاپتہ ہونے کا اعتراف کیا تھا۔

مزید پڑھیں: پاک فضائیہ کے شاہین حسن محمود کو تمغہ جرات دینے کا مطالبہ

ڈی جی آئی ایس پی آر نے بتایا تھا بھارتی طیارے پاکستانی حدود میں نشانہ بنائے، ایک طیارہ آزاد کشمیر دوسرا مقبوضہ کشمیر کی حدود میں گرایا۔ اس سے قبل 26 اور 25 فروری کی درمیانی شب بھارتی طیاروں نے پاکستانی حدود کی خلاف ورزی کی تھی اور وہ جہاز کا ایونیشن گرا کر فرار ہوگئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں