The news is by your side.

Advertisement

امید ہے ایم کیو ایم بھی پی ٹی آئی کا ساتھ دے گی ، فواد چوہدری

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ فیصلہ عمران خان نے کرنا ہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب کون ہوگا، امید ہے ایم کیو ایم بھی پی ٹی آئی کا ساتھ دے گی۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی رہنما فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہم نے بنیادی فارمولہ طے کرلیا ہے، آج مزید 2 امیدوار پی ٹی آئی میں شامل ہوں گے، تعداد 15 ہوجائے گی، صوبائی اسمبلی میں ہماری نشستیں 180ہیں، حکومت بنا سکتے ہیں۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ فیصلہ عمران خان نےکرناہےکہ وزیراعلیٰ پنجاب کون ہوگا، کوئی فرمائش نہیں چل رہی،عمران خان عہدے تقسیم کریں گے۔

رہنماپاکستان تحریک انصاف نے کہا کہ ایم کیو ایم کے بغیر قومی اسمبلی میں 168نشستیں ہیں، امید ہے ایم کیو ایم بھی پی ٹی آئی کا ساتھ دے گی، ایم کیو ایم کے مثبت فیصلے کے نتیجے میں مستحکم حکومت بناسکتے ہیں۔

گذشتہ روز فواد چوہدری نے دعویٰ کیا تھا پنجاب میں اس نے نمبر گیم پورا کر لیا اور حکومت سازی کے لیے 141 ارکان کی حمایت مل گئی ہے۔


مزید پڑھیں : پنجاب میں 141 ارکان کی حمایت مل گئی، پی ٹی آئی کا دعویٰ


رہنما پی ٹی آئی نے وزیراعلیٰ کیلئے اتحادی جماعتوں کیساتھ بات چیت کی تردید کرتے ہوئے واضح کیا تھا کہ وزیراعلیٰ پی ٹی آئی سے ہی ہوگا۔

اس سے قبل پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پنجاب ہمارے لیے اہم ہے، یہاں نمبر پورے کر کے پی ٹی آئی حکومت بنائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں