The news is by your side.

Advertisement

کیس اختتام کو پہنچا، انشااللہ نوازشریف نااہل ہوں گے اور جیل بھی جائیں گے، فوادچوہدری

اسلام آباد : تحریک انصاف کے رہنما فوادچوہدری کا کہنا ہے کہ آج پاکستان کی تاریخ کا بہت ہی اہم دن تھا، کیس اختتام کو پہنچا
انشا اللہ نوازشریف نااہل ہوں گے اور جیل بھی جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے ترجمان فواد چوہدری نے پاناما کیس کا فیصلہ محفوظ ہونے کے بعد میڈیا سے گفتگو میں کرتے ہوئے کہا کہ آج پاکستان کی تاریخ کابہت ہی اہم دن تھا،کیس اختتام کو پہنچا، واضح نہیں کہ 3رکنی بینچ فیصلہ سنائے گا یا5رکنی ، فیصلہ سنانے میں کتنا وقت لگے گا اندازہ ہی لگایا جاسکتا ہے، میرے خیال میں فیصلہ آئندہ ہفتے یا 10دن میں سنایا جائے گا۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے قوم سے،ایوان سے اور عدالت سےجھوٹ بولا، عدالت میں ثابت ہواپاپابھی پاپی،پپوبھی پاپی اور سب پاپی ہیں، پاپ کرنے والے پاکستان کو لیڈ نہیں کرسکتے۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ نوازشریف نے ایف زیڈای کے ذرائع ظاہرنہیں کیے، نواز شریف کے بچے کیسے ارب پتی ہوئےنہیں بتایاگیا، انشااللہ نوازشریف نااہل ہوں گےاورجیل بھی جائیں گے۔

اس سے قبل فواد چوہدری نے خبردار کیا کہ نوازشریف سے احتساب کا آغاز ہوا ہے، انجام بہت دور تک جائے گا، ہوسکتا ہے آج کیس کا آخری دن ہو، وزیراعظم کےپاس اب بھی وقت ہےاستعفیٰ دےدیں۔

رہنماپاکستان تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ پاپابھی پاپی ہیں اورپپو بھی پاپی ہے، اصل کاروبار ان کا کرپشن تھا، موٹر وے کا کمیشن پاکستان سے باہر منتقل کیا گیا، ہم سیاسی طور پر پسماندہ نہیں ہیں، فوج عدلیہ کو ملوث کرنے کے بجائے وزیراعظم سیاسی طور پر سوچتے۔


مزید پڑھیں : حکومت کی طرف سےجمع کرائےگئےتمام دستاویزات جعلی ہیں‘ فواد چودھری


فواد چوہدری نے پیپلز پارٹی پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ جو لوگ کیس کو عدالت لے جانے کے مخالف تھے وہ آج کریڈٹ لے رہے ہیں ، پیپلزپارٹی والے وہ ہیں، جو ٹورنامنٹ بھی نہیں کھیلا اور کپ لینے آگئے۔

یاد رہے گذشتہ روز بھی فواد چودھری کا کہنا تھا کہ عدالت نے خود کہا ہے کہ شریف فیملی کی جانب سے جعلی دستاویزات پیش کئے گئے ہیں اب ان پر476 اے کا مقدمہ بنتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں