The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کے تاخیری حربے صرف پی ٹی آئی اورمیڈیاناکام بناسکتی ہے،فوادچوہدری

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی اورمیڈیا خاموش ہوا تو یہ لوگ لندن دوڑ لگادیں گے ، نوازشریف کے تاخیری حربے صرف پی ٹی آئی اور میڈیا ناکام بناسکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ونا پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے نواز شریف کی احتساب عدالت میں پیشی کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ یہ لوگ چاہتے ہیں پی ٹی آئی اور میڈیا کا دھیان بٹ جائے، پی ٹی آئی اورمیڈیا خاموش ہوا تو یہ لوگ لندن دوڑ لگادیں گے،آج تو ضرورت نہیں تھی پھر بھی پیش ہوگئے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ جب ضرورت ہوگی تو یہ لوگ پیشی کے بجائے لندن میں بیٹھ جائیں گے، کرپشن ریفرنسز میں تاخیری حربے استعمال کئے جارہےہیں ، سعدرفیق ، مشاہد اللہ جیسے لوگوں کے اپنے ریفرنسز بھی کھلنے چاہییں۔

انھوں نے مزید کہا کہ نوازشریف کے تاخیری حربے صرف پی ٹی آئی اور میڈیا ناکام بنا سکتی ہے، ن لیگ اپنی ہر تکلیف کی ذمہ داری پی ٹی آئی پر ڈالنے کی کوشش کرتی ہے۔


مزید پڑھیں : انتخابات کی التوا کی بھرپور مخالفت کریں گے، فواد چوہدری


یاد رہے گذشتہ روز فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ ذاتی مفاد کی خاطر انتخابات کے التوا کی کوششیں مہلک ہیں، پاکستان سنگین نوعیت کے سیاسی و معاشی بحرانوں سے دوچار ہے، پی ٹی آئی مطالبے کی مخالفت کے پیچھے ن لیگ اور پی پی مک مکا ہے، بینظیر بھٹو نے 1993ء میں قبل از وقت الیکشن کے لیے تحریک چلائی۔

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا کہ نواز شریف کی تحریک نجات کا مطالبہ بھی قبل ازوقت الیکشن تھے، ن لیگ، پی پی نے اسمبلیوں کی نصف مدت کے قریب تحریکیں چلائی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں