The news is by your side.

Advertisement

شریف خاندان کے لیے جمعہ اختتامی دن ہوگا،فوادچوہدری

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان فواد چوہدری نے کہا ہے کہ امید ہے جمعے تک کیس کا فیصلہ آجائے گا، شریف خاندان کے لیے جمعہ اختتامی دن ہوگا، پاپا کے پاپا بھی پاپی اور بچے بھی پاپی بس پاپا پاپی نہیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے بات کرتے ہوئے پی ٹی آئی ترجمان فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ شریف خاندان نے تمام اداروں میں جعلی کاغذات جمع کرائے خاص طور پر اسحاق ڈار نے، حکومتی وکلا کے پاس اب دلائل نہیں بچے، امید ہے جمعے تک کیس کا فیصلہ ہوجائے گا،شریف خاندان کے لیے جمعہ اختتامی دن ہوگا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ ہمارے اضلاع کے اتنے بجٹ نہیں جتنے میں حسن نے گھر خریدا، پیسے نوازشریف کے نہیں تو بچے ہی بتادیں یہ کہاں سے آئے، حسن نواز نے انٹرویو میں کہا طالب علم ہوں میرے پاس پیسےنہیں اور کچھ عرصے بعد حسن نواز 13کمپنیوں کے مالک بن جاتے ہیں، حسن نواز 16 سال کی عمر میں ارب پتی بن گئے لیکن نواز شریف کو پتہ ہی نہیں چلا۔

پی ٹی آئی ترجمان کا کہنا تھا کہ شریف خاندان کے وکیل کہتے ہیں یہ جائیداد میاں شریف کی ہے، اسحاق ڈار کے اثاثوں میں اضافہ ہوا ہے کہتے ہیں بتا نہیں سکتا، ایک لیٹر جمع کرایا گیا اور کہا گیا ڈیڑھ ارب کی تنخواہ یو اے ای سے لی گئی، انہوں نے تمام اداروں کے پاس جعلی کاغذات جمع کرائے ہیں، عدالت نے جعلی کاغذات جمع کرانے کو شک کی نگاہ سے دیکھا۔

انھوں نے کہا کہ عدالت نے کہا ان کاغذات کا ٹریل بتائیں یہ کس کے پاس تھے، اسحاق ڈار کہہ رہے ہیں پاکستان میں صرف ایک لینڈ کروزر ہے، اسحاق ڈارکہتے ہیں دبئی میں ان کے پاس مہنگی ترین گاڑیاں ہیں، اسحاق ڈار کہتے ہیں ان کا شریف خاندان کی ٹرانزیکشنز سے تعلق نہیں، وکلا کے پاس دلائل نہیں، عدالت کے پاس ایک بجے تک وقت تھا، طارق حسن نے کچھ نہیں بتایا،سلمان اکرم راجہ نے وقت مانگ لیا۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ نوازشریف اور ان کے بچوں نے عدالت میں جھوٹ بولا، شریف خاندان کی جانب سے پیش کیا گیا مٹیریل جعلی تھا، نوازشریف نے بحیثیت وزیراعظم قوم اور اسمبلی سے جھوٹ بولا، اسحاق ڈار ہل میٹل کیس میں منسلک ہیں، اسحاق ڈار بھی اس کرپشن کی کہانی میں اہم کردارہیں ۔

انکا کہنا تھا کہ پورا ملک اس کیس کو دیکھنا چاہتا ہے، حکمران پوری قوم کو بے وقوف سمجھتے ہیں ، پاپا کے پاپا بھی پاپی اور بچے بھی پاپی بس پاپا پاپی نہیں ہیں ، اسحاق ڈار کے وکیل طارق حسن مشہور آدمی ہیں ، حکمرانوں کی جانب سے چن چن کر وکلا رکھے گئے ہیں، امید ہے کل تک دلائل کا معاملہ نمٹ جائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں