پہلی بار طاقتور افراد قانون کا دباؤ محسوس کررہے ہیں، وزیراطلاعات فوادچوہدری
The news is by your side.

Advertisement

پہلی بار طاقتور افراد قانون کا دباؤ محسوس کررہے ہیں، فوادچوہدری

لندن: وزیراطلاعات فوادچوہدری کا کہنا ہے کہ عمران خان کی قیادت میں حکومت کاقیام قوم کی سیاسی پختگی کامظہر ہے، پہلی بار طاقتور افراد قانون کا دباؤ محسوس کررہے ہیں، امریکی صدر کا عمران خان کو خط تعلقات میں بہتری کا ثبوت ہے۔

تفصیلات کے مطابق لندن میں وزیراطلاعات فوادچوہدری کاانٹر نیشنل انسٹیٹیوٹ آف اسٹریٹجک اسٹڈیز میں خطاب کرتے ہوئے کہا پاکستان ایک خوب صورت ملک ہے، جسے دنیا پوری طرح جان نہیں سکی، 1980سے تباہ کن حالات کا سامنا رہا، کوئی اور ملک ایسے حالات کا شکار ہوتا تو بچ نکلنا مشکل تھا۔

وزیراطلاعات کا کہنا تھا کہ پاکستان ان تمام چیلنجزسے نبردآزما ہوا ، پاکستان مسلم ممالک،تیسری دنیامیں جدیدملک بن کر سامنے آیا اور تمام ادارے فعال اورذمہ داریاں انجام دے رہے ہیں، پاکستان میں آزادعدلیہ اور متحرک میڈیاہے، میڈیاکو بے مثال آزادی حاصل ہے۔

امید ہے پاکستانیوں کو اجمیر شریف درگاہ پر جانے کی اجازت ملے گی

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ عمران خان کی قیادت میں حکومت کاقیام قوم کی سیاسی پختگی کا مظہر ہے، قانون شکن اور طاقتور افراد قانون کے شکنجے میں آئے ہیں، پہلی بار طاقتور افراد قانون کا دباؤ محسوس کررہے ہیں، سول و عسکری تمام اداروں میں شاندار ہم آہنگی ہے۔

کرتارپورراہداری کے حوالے سے انھوں نے کہا کرتارپور راہداری کےافتتاح سےنئی تاریخ رقم ہوئی، انتظار میں ہیں بھارت کشمیر پر اپنے نقطہ نظر کا دوبارہ جائزہ لے، کشمیرخطہ اراضی کا نہیں بلکہ انسانی مسئلہ ہے، امید ہے پاکستانیوں کو اجمیر شریف درگاہ پر جانے کی اجازت ملے گی۔

امریکی صدر کا عمران خان کو خط تعلقات میں بہتری کا ثبوت ہے

وزیراطلاعات کا پاک امریکہ تعلقات سے متعلق کہنا تھا کہ امریکا عالمی طاقت ہے، امریکا کی اہمیت سے بخوبی آگاہ ہیں، وزیراعظم نے افغانستان میں امن کے لئے بہتر ین تجویز پیش کی، پاکستان اور امریکا کے تعلقات میں بہتری آرہی ہے، امریکی صدر کا عمران خان کو خط تعلقات میں بہتری کا ثبوت ہے، زلمے خلیل کی وزیراعظم سے ملاقات تعلقات میں بہتری کا ثبوت ہے۔

فوادچوہدری نے کہا سی پیک ایک اہم ترین اقتصادی منصوبہ ہے، سعودی عرب اورچین سے تعلقات کو نئی بلندی اوروسعت ملی، عمران خان کی ترجیح عوام کو غربت سے نجات دلانا ہے۔

وزیراطلاعات فوادچوہدری کی  انسٹیٹیوٹ آف اسٹرٹیجک اسٹڈیزکےعہدیداران سے ملاقات


بعد ازاں وزیراطلاعات فوادچوہدری نے انسٹیٹیوٹ آف اسٹرٹیجک اسٹڈیزکےعہدیداران سے ملاقات کی ، ملاقات میں انسٹیٹیوٹ آف ریجنل،انٹر نیشنل انسٹیٹیوٹ آف اسٹرٹیجک میں تعاون پربات چیت ہوئی۔

وزیراطلاعات کوانسٹیٹیوٹ کےڈ ھانچے اور ورکنگ کے حوالے سے بریفنگ دی گئی ، فواد نے آئی آر ایس کو جدید خطوط پر استور کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں