The news is by your side.

Advertisement

‘وزیراعظم عمران خان احتساب کو یقینی بنانے کیلئے پرعزم ہیں’

اسلام آباد : وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان احتساب کو یقینی بنانے کیلئے پرعزم ہیں، عمران خان نہ کھاتے ہیں نہ کھانے دیتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا پی پی اور ن لیگ دور میں کرپشن کوئی مسئلہ ہی نہیں تھا ، پہلے پاکستان میں یہ بیانیہ تھا کہ کھاتا ہے تولگاتا بھی ہے، عمران خان اور پی ٹی آئی حکومت نے آکر یہ بیانیہ ختم کیا، وزیراعظم عمران خان احتساب کو یقینی بنانے کیلئے پرعزم ہیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ کوروناآیاتوہمیں ہحفاظتی کٹس درآمدکرناپڑرہی تھیں، آج الحمدللہ ہم تقریباََ سارا سامان پاکستان میں بنارہے ہیں،آج پاکستان پی پی ایز خود بنا کر ایکسپورٹ کررہا ہے۔

وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف نے احتساب کا نعرہ لگایا، پیپلزپارٹی اورن لیگ میں گڑھ جوڑسامنے آگیا ہے، عمران خان نہ کھاتا ہے نہ کھانے دیتا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہماری حکومت نے سائنس و ٹیکنالوجی کےشعبے پر خصوصی توجہ دی ، ٹیکنالوجی کے شعبے میں اداروں کےدرمیان روابط کو فروغ دیا، این آرٹی سی کے پاس ماہانہ 250وینٹی لیٹرز بنانے کی صلاحیت ہے۔

فواد چوہدری نے مزید کہا کہ زرعی شعبے میں ٹیکنالوجی کو ترجیح دینا ہماری ترجیح ہے، امید ہے وزارت آئندہ 3سال میں5 سے 7ملین ڈالر کاریونیو فراہم کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں