The news is by your side.

Advertisement

آرٹیکل63،62کےتحت نوازشریف کو نااہل قراردیاجائے،فوادچوہدری

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ آرٹیکل63،62کےتحت نوازشریف کو نااہل قراردیا جائے، مریم نواز کیخلاف فوجداری مقدمہ بنتا ہے، شریف فیملی نے خود کوبچانے کیلئے پورے ملک کو داؤ پر لگادیا۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پانامالیکس کی نسبت جےآئی ٹی کےپاس زیادہ ثبوت ہیں، پانامالیکس نے جو دستاویزات شائع کیں اس میں کم ثبوت تھے، جے آئی ٹی نے پانامالیکس سے زیادہ ثبوت جمع کیے ہیں۔

فوادچوہدری نے کہا کہ پہلے عوام ،پھر پارلیمنٹ اور اب عدالت سے فراڈ کیا گیا، آئس لینڈ کے کاغذات سے ثابت ہوگیا کہ مریم نواز بینفشر اونر ہیں، مریم نواز کو کرمنل کیس کا سامنا ہے، مریم نواز کیخلاف جعلی دستاویزات جمع کرانے اور جھوٹ پر سزا ہوسکتی ہے، مریم نواز کیخلاف فوجداری مقدمہ بنتا ہے۔

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا کہ نعیم بخاری نے توجہ دلائی نوازشریف کو طلب کرکے جرح کی جائے، ہمارے وکیل نے عدالت عظمی سےوزیر اعظم کو نااہل قرار دینے کی اپیل کردی ہے، نوازشریف کو عدالت بلانا ضروری ہے تاکہ حقائق سامنے آئیں، نوازشریف کواس وقت آرٹیکل63،62کےتحت نااہلی کاسامنا ہے۔

انھوں نے کہا کہ شریف فیملی اس دلدل میں اتنی دھنس گئی کہ کوئی نہیں نکال سکتا، شریف فیملی نے خود کو بچانے کیلئے پورےملک کو داؤپرلگادیا، حسن نواز13آف شور کمپنیوں کے مالک ہیں، صرف 5سال میں ہل میٹل سے نوازشریف کو ایک ارب 16کروڑ بھیجے گئے، مریم نواز اور حسن نواز کو بھی ہل میٹل سے پیسے بھیجے گئے، حسن نواز کی کمپنیاں ایک کروڑ پاؤنڈ سے بھی زیادہ خسارے میں ہیں۔

فواد چوہدری کا مزید کہنا تھا کہ بلیک منی وائٹ کرنے کیلئے خاندان کے ناموں پر رکھی گئی، نوازشریف پاکستان سے پیسے کمارہے ہیں، نوازشریف یہ پیسے بچوں،اہلیہ کے نام بیرون ملک لگا رہےہیں ، بلیک منی وائٹ کرنے کے مزید ثبوت سپریم کورٹ کے سامنے آچکے ہیں۔

پی ٹی آئی رہنما نے مطالبہ کیا آرٹیکل63،62کےتحت نوازشریف کو نااہل قراردیاجائے، شریف خاندان کیخلاف مقدمات نیب کو بھیجے جائیں، جےآئی ٹی نے مزید 9اور کیسز کھولنے کی تجاویز دی ہیں۔

سماعت شروع ہونے سے قبل تحریک انصاف کے ترجمان کا کہنا تھا کہ آج پامانا تھری شروع ہو رہا ہے، آج بڑا تاریخی دن ہے، سپریم کورٹ فیصلہ کرےگی وزیراعظم کو نااہل قرار دینا ہے یانہیں۔

فواد چوہدری نے کہا کہ اتنی زیادہ شہادتوں کے بعد آرٹیکل10بھی لاگو ہوگا، حکمران تاخیری حربے استعمال کررہے ہیں، سیاسی بحران کے ذمہ دار وزیراعظم نوازشریف ہیں ، لگتا ہے اب وزیراعظم نوازشریف سے استعفیٰ لیا جائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں