The news is by your side.

Advertisement

پاناما ٹرائل بڑھتے ہی نواز شریف کی بدحواسی میں اضافہ ہورہا ہے، فواد چوہدری

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے کہا ہے کہ پاناما ٹرائل بڑھتے ہی نواز شریف کی بدحواسی میں اضافہ ہورہا ہے، نواز شریف کا کمیشن کا مطالبہ معاملے کو الجھانے کی کوشش ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، فواد چوہدری نے کہا کہ آئین کا آرٹیکل 6 بالکل واضح اور غیر مبہم ہے، پی ٹی آئی کمیشن کے قیام کا مطالبہ مکمل طور پر مسترد کرتی ہے، کمیشن کا خیال اس وقت کیوں نہیں آیا جب وزیر اعظم تھے۔

انہوں نے کہا کہ پاناما کیس پر نواز شریف نے جے آئی ٹی بنوائی اور مٹھائیاں تقسیم کیں، جے آئی ٹی نے انہیں بے نقاب کیا تو رونا بند نہیں ہورہا ہے، یہ ملک فرمائشوں سے نہیں آئین و قانون کے مطابق چلے گا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ اداروں کے سربراہان کو بلیک میل کرنے کی خواہش نہیں چلے گی، ریاست کے خلاف شرمناک مہم کا پوری قوت سے جواب دیں گے، پاناما کا حساب تو لیا جارہا ہے بیان کا جواب بھی آپ کو دینا ہوگا۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ بھارتی لابی نواز شریف کو کرپشن الزامات سے نہیں بچا پائئے گی، نواز شریف کو عدالت میں جواب دینا ہوگا، اس قسم کے اوچھے ہتھکنڈے قابل مذمت ہیں۔

مزید پڑھیں: نوازشریف نے پاکستان کےساتھ دشمنی کی، بیان بہت خطرناک ہے، فواد چوہدری

واضح رہے کہ فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ نوازشریف نے جو متنازع بیان دیا اس سے پہلے کسی نے نہیں دیا، سابق وزیراعظم کا بیان بہت خطرناک ہے، نوازشریف نے پاکستان کے ساتھ دشمنی کی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں