site
stats
پاکستان

نواز شریف پاپا ہیں یا پاپی فیصلہ ایک اگلے ہفتے ہوجائے گا، فواد چوہدری

اسلام آباد : تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے کہا ہے کہ لیگی وزراء نے آج اپنی پریس کانفرنس میں قطری شہزادے کا ذکر تک نہیں کیا، ثابت ہوگیا ہے کہ قطری شہزادے کا خط بھی جعلی تھا، نواز شریف پاپا ہوں گے یا پاپی اس کا فیصلہ ایک اگلے ہفتے ہوجائے گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، جے آئی ٹی رپورٹ پر لیگی وزراء کی پریس کانفرنس کے بعد اپنے رد عمل میں ان کا کہنا تھا کہ پریس کانفرنس میں لیگی وزراء نے قطری شہزادے کا ذکر تک نہیں کیا، اس سے ثابت ہوتا ہے کہ شہزادے کا خط بھی جعلی تھا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ چیئرمین ایس ای سی پی ظفرحجازی کے باس اسحاق ڈار ہیں، ظفر حجازی کے بعد وہ بھی گرفتار ہوں گے کیونکہ امکان ہے کہ ظفر حجازی نے اپنے باس وزیرخزانہ اسحاق ڈار کے کہنے پر یہ کام کیا۔

رہنما تحریک انصاف نے کہا کہ اگلی سماعت میں دونوں فریقوں کو جے آئی ٹی رپورٹ پر جرح کی اجازت دی جائے گی، فریقوں کو ہدایت کی گئی ہے کہ پرانے دلائل دہرائے نہ جائیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہفتے بھر میں نواز شریف کے پاپا یا پاپی ہونے کا فیصلہ ہوجائے گا، امکان ہے کہ وزیراعظم کو مجرم قرار دے دیا جائے، نواز شریف اپنے اہل خانہ کے ہمراہ منی لانڈرنگ، فراڈ، خفیہ جائیدادیں بنانے اور فوجداری جرائم میں ملوث ہیں۔

انہوں نے کہا کہ جے آئی ٹی رپورٹ میں ہے کہ حسن نواز اور حسین نواز کے اثاثوں میں ہوشربا اضافہ ہوا، مریم نواز نے بھی جے آئی ٹی کے سامنےجھوٹ بولا، نوازشریف دبئی میں بھی ایک آف شورکمپنی کےمالک نکلے۔

حسن نواز کاروبار لندن میں کررہے ہیں پیسے دبئی سے جاتے ہیں، فواد چوہدری نے کہا کہ احتساب کاپھندا نوازشریف تک نہیں رکے گا، خواجہ آصف1983میں سائیکل پر گھومتے تھےآج ارب پتی ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top