The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف اور زرداری کا طریقہ واردات ایک جیسا ہے، فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ نواز شریف اور آصف زرداری کا طریقہ واردات ایک جیسا ہے، دونوں کو ٹھگز آف پاکستان کہتا ہوں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا، فواد چوہدری نے کہا کہ نواز شریف اور زرداری کے درمیان چارٹر آف کرپشن تھا، دونوں نے لوٹ مار اور کرپشن کو جمہوریت کا نام دیا تھا۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ سب سے بڑا منی لانڈرنگ کا نیٹ ورک دونوں خاندان مل کر چلا رہے تھے، شریف خاندان ہو یا زرداری رہن سہن شاہانہ ہے، ہمارا مینڈیٹ احتساب کرنا اور چوروں کو پکڑنا ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ نواز شریف نے کمپنیاں بنا کر پاکستان کا پیسہ بیرون ملک منتقل کیا، شریف خاندان نے پاکستان کے پروجیکٹ میں پیسہ کھایا، ان کا ایک ہی کاروبار کرپشن تھا، عدالت یہی پوچھ رہی تھی بتائیں یہ سب پیسہ کہاں سے آیا۔

مزید پڑھیں: نواز شریف اور آصف زرداری دونوں بے نقاب ہو چکے: فواد چوہدری

انہوں نے کہا کہ شریف برادران جنرل ضیا سے پہلے کونسلر بھی نہیں بن سکتے تھے، نواز شریف کے بیٹے کی لندن میں اربوں ڈالرز کی ایکویٹی ہے جو ریکارڈ ان سے مانگا جاتا تھا وہ جل جاتا تھا، ریکارڈ میں ٹیمپرنگ کی جاتی تھی جس پر شہباز شریف کو گرفتار کیا گیا۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ ن لیگ کے لوگ نیب کے ساتھ تحقیقات میں تعاون نہیں کررہے تھے، ن لیگ کے رہنماؤں کو نیب سے تعاون نہ کرنے پر گرفتار کیا گیا، یہ تمام مقدمات ہمارے دور میں نہیں بنے، پی ٹی آئی نے صرف اداروں کو مضبوط کیا ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ احسن اقبال بھول گئے نواز شریف کو پاکستان پر کس نے مسلط کیا تھا، وہ ناامیدی اور مایوسی کا شکار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ سندھ کا 35 فیصد ترقیاتی بجٹ زرداری گروپ میں چلا گیا، مسلم لیگ ن اور پیپلزپارٹی نے ملک کو بے دردی سے لوٹا ہے، جب نواز شریف اقتدار سے گئے تو 24 ٹریلین کا قرضوں میں اضافہ ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں