The news is by your side.

Advertisement

‘اشرف غنی نے عمران خان کی تجویز نہ مانی اور حالات سب کے سامنے ہیں’

اسلام آباد  : وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ اشرف غنی نے وزیراعظم کی تجویز نہ مانی اور حالات سب کے سامنے ہیں، ہم چاہتےہیں افغانستان میں حالات مستحکم رہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے اپبے بیان میں کہا کہ افغان معاملے پر پاکستان کی تجویز کوپہلےبھی نہیں سنا گیا تھا، وزیراعظم نے  اشرف غنی کو الیکشن نہ کرانے کی تجویز دی تھی، اشرف غنی نے وزیراعظم کی تجویز نہ مانی اور حالات سب کے سامنے ہیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ افغان مہاجرین ابھی پاکستان میں داخل نہیں ہوئے، افغانستان میں ایسی صورتحال نہیں کہ لوگ چھوڑکرنکل جائیں، ہم چاہتے ہیں، افغانستان میں حالات مستحکم رہیں۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا کہ طالبان پر اثر و رسوخ ہےلیکن کنٹرول نہیں ہے، کوشش کررہے ہیں کابل ایئرپورٹ جلد کھل جائے۔

یاد رہے وفاقی وزیر برائے اطلاعات و نشریات فواد چوہدری نے غیر ملکی نشریاتی ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان نے طویل عرصہ افغانوں کے ساتھ کام کیا ہے، سنہ 1988 میں روس افغانستان سے نکلا تو بہت سے مسائل رہ گئے تھے، اب امریکا اور نیٹو افواج نے افغانستان سے تیزی سے انخلا کیا ہے.

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ پاکستان افغانستان کے معاملے پر گہری نظر رکھے ہوئے ہے، پاکستان 35 لاکھ افغان مہاجرین کی میزبانی کر رہا ہے۔ افغانستان کی صورتحال کے باعث مخلوط حکومت ضروری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں