The news is by your side.

Advertisement

2021 کی پہلی سہ ماہی ، فواد چوہدری نے بڑی پیشگوئی کردی

اسلام آباد : وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ 2021 کے پہلی سہ ماہی کے بعد نہ کورونا رہے گا نہ پی ڈی ایم، ن لیگ اور پیپلز پارٹی اس عرصے میں اپنی نئی لیڈر شپ تلاش کریں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ امید ہے 2021 کے پہلی سہ ماہی کے بعد نہ کورونا رہے گا نہ پی ڈی ایم، حکومت فروری میں آدھی مدت مکمل کرے گی، ہمیں پراجیکٹس کی طرف دھیان دینا ہو گا، ان 6ماہ میں ایسے منصوبے شروع کرنے ہیں جو 2 سال میں اختتام تک پہنچیں۔

اپوزیشن کے حوالے سے فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ ن لیگ اور پیپلز پارٹی اس عرصے میں اپنی نئی لیڈر شپ تلاش کریں۔

یاد رہےوزیر سائنس وٹیکنالوجی فواد چوہدری نے اپوزیشن کو بڑی پیشکش کرتے ہوئے کہا  تھا کہ آئیے ملکر پاکستان کو عزت دینے کے ایجنڈے پر کام کرتے ہیں۔

فواد چوہدری  کا کہنا تھا کہ  اپوزیشن کی تحریک عملی طور پرختم ہوچکی، زرداری صاحب نے استعفےدینے سے انکار کردیا ہے، جس پر مولانافضل الرحمان زرداری صاحب سے ناراض ہوگئے، ن لیگ میں الگ الگ باتیں ہورہی ہیں جبکہ ن لیگ اور پیپلزپارٹی میں ایک تقسیم نظر آرہی ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا تھا  وزیراعظم نے پارلیمنٹ کا فورم فراہم کردیاہے،ایجنڈا بھی دیدیا ہے، اب اپوزیشن کی سنجیدہ لیڈر شپ کو ایک قدم آگے بڑھانا چاہیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں