The news is by your side.

آج کا حملہ پاکستان اور چین کےتعلقات پرحملہ ہے، فواد چوہدری

اسلام آباد : وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ چینی قونصلیٹ حملے کے پیچھے ایک بڑی سازش ہے، پاک چین دوستی مضبوط ہے، آج کا حملہ پاکستان اور چین کےتعلقات پرحملہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ حملہ آوروں اور دہشت گردوں کو ہلاک کردیا گیا ہے، پولیس اور رینجرز کی بروقت کارروائی پر قوم کو فخرہے۔

چینی قونصلیٹ حملے کے پیچھے ایک بڑی سازش ہے

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ بڑی سازش کےتحت چینی قونصلیٹ پرحملےکی کوشش کی گئی، ایسے ہی نہیں کہ 3لوگوں نےسوچااورجاکرحملہ کردیا، حملےکےپیچھےایک بڑی سازش ہے۔

وزیراطلاعات  نے کہا کہ پاک چین دوستی مضبوط ہے، سی پیک سبوتاژکرنےاورپاک چین دوستی کیخلاف بزدلانہ کارروائی کی گئی، آج کا حملہ پاکستان اور چین کےتعلقات پرحملہ ہے۔

مزید پڑھیں : سیکیورٹی اداروں نےآج کراچی کوبڑی سازش سےبچالیا،وزیراطلاعات فوادچوہدری

اس سے قبل وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پرچینی قونصل خانے پر حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا تھا سیکورٹی اداروں نے آج کراچی کو ایک بڑی سازش سے بچا لیا، تمام تین دہشت گردوں کو ہلاک ہوچکے ہیں، اس آپریشن میں پولیس کے دو اہلکاروں نے خون کا نذرانہ پیش کیا۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ چینی قونصل خانے کے تمام اہلکار محفوظ ہیں اور صورتحال پولیس اوررینجرز کے مکمل کنٹرول میں ہیں، سازش کی تہہ تک پہنچیں گے۔

یاد رہے دہشت گردوں نے آج صبح سوا نو بجے کے قریب کراچی میں چینی قونصل خانے پر حملہ کیا، ذرائع کے مطابق تین سے چار حملہ آور سفید کار چینی قونصلیٹ  کے قریب پہنچے اور قونصل خانے کے دروازے پر تعینات پولیس اہلکاروں کو نشانہ بنایا۔

مزید پڑھیں : چینی قونصل خانے پرحملے کی کوشش ناکام ‘ 2 پولیس اہلکار شہید ‘ 3 دہشت گردہلاک

بہادراہلکاروں نے مقابلہ کیا جس پر دہشت گردوں نے دستی بموں سے حملہ کردیا، جس میں دو اہلکار شہید ہوگئے، جس کے بعد دہشت گرد قونصل خانے کے احاطے میں داخل ہوئے اور ویزا سیکشن کی طرف بڑھنے کی کوشش کی، یہاں بھی اہلکار موجود تھا، جس نے دہشت گردوں کا مقابلہ کیا ۔

فورسز کے فوری ایکشن کی وجہ سے دہشت گرد احاطے ہی میں محصور رہے اور عمارت کے اندر داخل نہیں ہوسکے ، کارروائی کے دوران تین دہشت گرد باہراحاطے ہی میں مارے گئے، جن سے بھاری اسلحہ اور خود کش جیکٹ برآمد ہوئے۔

دہشت گردی کی اس کارروائی میں چینی قونصل جنرل اورتمام عملہ محفوظ رہا

Comments

یہ بھی پڑھیں