The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کی سندھ آمد پر خورشیدشاہ کونیندکی گولیاں کم پڑگئیں، فواد چوہدری

اسلام آباد : وزیراطلاعات فوادچوہدری کا کہنا ہے وزیراعظم کی سندھ آمد پر خورشیدشاہ کونیندکی گولیاں کم پڑگئیں اور اب ٹانگیں کانپ رہی ہیں، سندھ سے ڈاکو  راج کاخاتمہ ہوگا، یہ شہیدمحترمہ،بھٹوکانام تک بیچ کرکھاگئےباقی کیا چھوڑنا تھا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر عمران خان کے دورہ سندھ کے حوالے سے پیغام میں کہا وزیراعظم عمران خان کے سندھ پہنچے تو خورشیدشاہ کو نیند کی گولیاں کم پڑگئیں، شاہ جی کے سیاہ کارنامے سندھ کے عوام کی عدالت میں ہیں، اب ان کی ٹانگیں کانپ رہی ہیں، وہ وقت دور نہیں سندھ کےعوام کواس جبرسے نجات ملےگی، سندھ سے ڈاکو راج کا خاتمہ ہوگا۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا سندھ کاپیسہ دبئی اور لندن میں لگتا ہے، اربوں روپےجعلی اکاؤنٹس،ماڈلز،فرنٹ مین کےذریعےباہرگئے، یہ سندھ کے لوگوں کا پیسہ تھا، یہ شہید محترمہ، بھٹوکا نام تک بیچ کر کھاگئے باقی کیا چھوڑنا تھا۔

یاد رہے پی پی رہنما خورشید شاہ کا کہنا تھا  مہنگائی کے سونامی کا ان کے پاس کوئی جواب نہیں، عمران خان جو تبدیلی لائے ہیں وہ سب کے سامنے ہیں، نئی حکومت کے پاس وژن نہیں،مستقبل کا پلان نہیں۔

خیال رہے وزیراعظم عمران خان سندھ کے دورے پر ہیں، اس دوران انھوں نے کراچی کے لئے 162 ارب روپے کے پیکج کا اعلان کیاجبکہ تھر کیلئے بھی میگااسکیموں کااعلان کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کراچی کی ترقی کے بغیر پاکستان آگے نہیں بڑھ سکتا، کراچی میں ترقی کا عمل رکنے کا نقصان پورے پاکستان کو ہوا،  پاکستان مشکل ترین معاشی حالات سے گزر رہا ہے، ملکی آمدن کا دو تہائی حصہ قرضوں کی ادائیگی میں چلا جاتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں