The news is by your side.

Advertisement

کورونا مریضوں کیلئے بڑی خبر ، میڈ ان پاکستان وینٹی لیٹرز تیار

اسلام آباد : وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ آج الحمدللہ میڈ ان پاکستان وینٹی لیٹرز تیار کئے جاچکے ہیں، جس کے بعد پاکستان مقامی سطح پر وینٹی لیٹرز تیار کرنیوالا ملک بن گیا، پہلی کھیپ انشااللہ جمعرات کو این ڈی ایم اے کے حوالے کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا پاکستان سے تعلق رکھنےوالے رہنماقابل احترام ہیں، ہم لوگ بھی آج ہیں کل نہیں ہوں گے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ کراچی میں ہونے والے حملے میں اسٹاک ایکسچینج کے شہدا کو خراج عقیدت پیش کرتا ہوں، پولیس،رینجرز،سیکیورٹی فورسز کو سلام پیش کرتے ہیں۔

کورونا سے متعلق فواد چوہدری نے کہا کہ پاکستان میں کورونا کا پہلا کیس26فروری کو سامنے آیا، 5 مارچ کو پاکستان میں سینی ٹائزر کی قلت ہوگئی ،آج الحمدللہ پی پی ایز پاکستان میں بنائےجارہےہیں ، آج پاکستان 100ملین ڈالر کی ایکسپورٹ کررہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ آج الحمدللہ میڈ ان پاکستان وینٹی لیٹرز تیار کئے جاچکے ہیں، جس کے بعد پاکستان مقامی سطح پر وینٹی لیٹرز تیار کرنیوالا ملک بن گیا، باہر سے چیزیں منگوائیں گے توقیمتیں زیادہ ہوں گی ، پاکستان میں بننے والے وینٹی لیٹرز کی قیمت ون تھرڈ ہے۔

وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے کہا کہ وینٹی لیٹرز کی پہلی کھیپ انشااللہ جمعرات کو این ڈی ایم اے کے حوالےکریں گے ، اس سے پاکستان کی نہ صرف اپنی ضروریات بلکہ اسے باہر ممالک کو بھی بھیجا جاسکے گا

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ یونیورسٹیز میں پڑھنےوالے طالبعلم ہماری طاقت ہیں، حکومت نےپرانے سیٹھوں اور سرمایہ کاروں پر کافی خرچ کرلیا ، اب وقت ہے کہ ہمیں اپنے نوجوانوں پر خرچ کرنا چاہیے۔

انھوں نے مزید کہا کہ ہمیں جوڈیشل لا، نیب قوانین میں اصلاحات کرنی چاہیے، ہمیں کم سے کم کامن ایجنڈے کو لیکر آگے کی طرف جانا چاہیے ،تلخ باتیں ہوتی رہتی ہیں ،اب وقت ہے نوجوانوں پر فوکس کریں،ہمیں اب اپنی لڑائیوں سے باہر نکلنا ہوگا،ہمارا تو کوئی گاؤں ایسا نہیں جہاں شہید نہیں ہوں۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ اس سے قبل ہم شیلڈز،گوگل ماسک تمام چائنہ سے امپورٹ کررہےتھے، سیاستدانوں ،ٹیکنیشن اورانجینئرز کو خراج تحسین پیش کرنا چاہیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں