The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی ایک سمندر ہے، تمام دریاؤں کا رخ ہماری طرف ہے: فواد چوہدری

لاہور: پی ٹی آئی کے ترجمان فواد چوہدری نے کہا ہے کہ مسلم لیگ (ن) کے بکھرنے کاعمل جاری ہے ، ن لیگ ٹوٹ رہی ہے اور اس کی وکٹیں گرتی جارہی ہیں.

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا. انھوں‌ نے کہا کہ مریم نوازحادثاتی طورپرسیاست دان بنیں، البتہ نوازشریف اورمریم نواز کی سیاست ختم ہوگئی، دیکھنا ہے کہ ن لیگ کی آگے کوئی حیثیت رہتی ہے یا بانی ایم کیوایم والا حال ہوتا ہے، کیوں‌ کہ ن لیگ کی اداروں سے لڑائی کی سیاست زیادہ عرصے تک نہیں چلے گی.

مریم اپنے والد کی تاریخ پڑھیں، تو انھیں اسٹیبلشمنٹ سے ن لیگ کے تعلقات کا پتا چلے گا

فواد چوہدری

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ نوازشریف اور زرداری ساری عمربھائی بھائی رہے ہیں، ن لیگی وزرا نے تو پرویز مشرف کو بھی بھائی بنا کران سے حلف لیا تھا.

ان کا کہنا تھا کہ مریم اپنے والد کی تاریخ پڑھیں، تو انھیں اسٹیبلشمنٹ سے ن لیگ کے تعلقات کا پتا چلے گا، ن لیگ والے ضرورت کے وقت کچھ بھی کرسکتے ہیں، پیپلزپارٹی سے پنجاب میں اتحاد سے بہتر ہے ہم سیاسی خودکشی کرلیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ جولوگ الیکشن کی سائنس جانتےہیں وہ پی ٹی آئی میں آرہےہیں. پی ٹی آئی ایک سمندر ہے، تمام دریاؤں کارخ ہماری طرف ہے، پنجاب میں توپیپلزپارٹی کےپاس کوئی امیدوارہی نہیں ہے.

فوادچوہدری نے کہا کہ دو روز بعد مزید سیاست داں‌ تحریک انصاف میں شامل ہوں گے، مینارپاکستان کاجلسہ الیکشن مہم کا بھرپورآغاز ثابت ہوگا، پی ٹی آئی پہلی جماعت ہےجس نےامیدواروں کےآن لائن فارم لیے، ہزارسے زائددرخواستیں آن لائن موصول ہوئی ہیں امیدواروں کےنام شارٹ لسٹ کرکے مرکزی بورڈبھیجے جائیں گے.


ن لیگ کا حال ایم کیو ایم سے مختلف نہیں، کئی لیگی رہنما پی ٹی آئی میں شامل ہورہے ہیں: فواد چوہدری


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں