The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز کا ن لیگ کو توڑنے میں سب سے بڑا کردار ہے، فواد چوہدری

عمران اسماعیل جادوگرآدمی ہیں،سندھ میں اڑتالیس گھنٹےکے اندرتبدیلی لاسکتےہیں

اسلام آباد : وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فوادچوہدری نے کہا مریم نواز نے چچا کی غیرموجودگی میں پارٹی پرقبضہ کرکےشب خون مارا اور ن لیگ توڑنے میں بڑا کردار ادا کیا، عمران اسماعیل جادوگرآدمی ہیں،سندھ میں اڑتالیس گھنٹےکے اندرتبدیلی لاسکتےہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فوادچوہدری نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہ 2 ارب ڈالر ہم صرف تیل منگاتے ہیں، زرداری صاحب اوردیگرچینی مافیاکےلوگ تھے، چینی مافیاکے لوگ کئی عرصےاقتدارمیں رہے ، چینی مافیاکےلوگوں نے زراعت کوتباہ کردیا، ان لوگوں کےکاموں سےکپاس اوردیگرفصلیں ختم ہوگئیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا زرعی ملک ہےلیکن دالیں باہرسےمنگوا کر کھاتے ہیں، کون سے کیمیکل باہر سے منگواتے ہیں، پاکستان میں بنانے پر کام کررہے ہیں، سندھ میں 9 ٹریلین روپیہ گیا لیکن نکلا دبئی اور لندن سے۔

خوشی ہےزرداری صاحب ودیگرکی ایک اورکیس میں گرفتاری ہوئی

وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نےکہا بلوچستان کے کچھ سرداروں کی باتوں پر حیران ہوتا ہوں، بلوچستان کےنمائندوں کوکروڑوں روپےدیےگئےوہ کہاں گئے، ان لوگوں کے کلرکوں تک نے راڈو گھڑیاں پہنی ہوتی ہیں۔

ان کا کہنا تھا خوشی ہےزرداری صاحب ودیگرکی ایک اورکیس میں گرفتاری ہوئی ہے، دس سال اقتدارمیں رہنےوالےسب جیلوں میں جائیں گے، ان میں سےکوئی ایک بھی باہرنظر نہیں آئےگا، یہ تمام چورجیلوں میں جائیں گےکوئی بچ نہیں پائےگا۔

دس سال اقتدارمیں رہنےوالےسب جیلوں میں جائیں گے ، کوئی بچ نہیں پائےگا

فوادچوہدری نے کہا ہم ایک احتساب کا کلچر اور شفافیت لے کر آئے ہیں، ہم کوشش کررہےہیں کہ غیرملکی سرمایہ پاکستان آئے، پٹواری اور تھانے دارکی کرپشن ختم ہونی چاہیے، اوپر کی کرپشن ختم ہوئی ہے، نیچے کی کرپشن میں بھی کمی آئےگی۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا پاکستان میں ایک ایساماحول بنایا ہےکہ احتساب جاری ہے، ایک سال ہوگیا حکومت میں کرپشن کاایک کیس سامنےنہیں آیا، سائنس و ٹیکنالوجی کو متحرک کیا ہے، اس کا بجٹ دیگر وازرتوں کے برابر ہے، ہم نے ریسرچ کے اداروں کو تگڑا کرناہے اور صنعتوں سے جوڑنا ہے۔

مریم نواز نے چچا کی غیرموجودگی میں پارٹی پرقبضہ کرکےشب خون مارا

انھوں نے کہا ہم نے چھانگا مانگاوالا کوئی کام نہیں کیا، لوگ ہمارے پاس آرہے ہیں، ن لیگی کارکنوں کوسمجھ نہیں آرہاکہ وہ کس کی بات پرعمل کریں، احمد ملک نے شہبازشریف سے پوچھ کر بیان دیا، مریم نواز نے لتاڑ دیا۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا مریم نواز نے چچا کی غیرموجودگی میں پارٹی پرقبضہ کرکےشب خون مارا اور ن لیگ توڑنے میں بڑا کردار ادا کیا، جو جو ن لیگ سے آنا چاہتا ہے اس کوایک چھوٹاآشیانہ دیں گے، نواز ، شہباز اور زرداری 85 کے سیاست دان ہیں ،ان کا مستقبل نہیں ، ان کے پاس جب موقع تھا، وہ مرغی کی طرح انڈوں پر بیٹھے رہے کچھ نہ کیا۔

جو جو ن لیگ سے آنا چاہتا ہے اس کوایک چھوٹاآشیانہ دیں گے

بی این پی سے مذاکرات پر وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی نے کہا اختر مینگل کا لاپتہ افراد کا مؤقف ہے،عمران خان نے پوزیشن لی، لاپتہ افراد کا جتنا مسئلہ اخترمینگل کا ہے، ہمارا بھی ہے۔

سندھ کے حوالے سے ان کا کہنا تھا ایم کیو ایم چاہتی ہے، وفاق کراچی میں کرداراداکرے، کراچی اور سندھ کی بہتری کے کام ہم نے خود کرنے ہیں، گورنر سندھ بھی ایک جادو گر آدمی ہے، عمران خان جب کہیں گے، عمران اسماعیل 48گھنٹے میں تبدیلی لے آئیں گے۔

عمران خان جب کہیں گے، عمران اسماعیل 48گھنٹے میں تبدیلی لے آئیں گے

فواد چوہدری نے بلاول سے متعلق کہا بلاول بھٹو باہر جاتے رہے، اکاؤنٹ وہی ہے، جس پرایان سفرکرتی رہی، اگر بلاول بھٹوکو پتہ نہیں تو والد کو مذمت کرنی چاہیے۔
.
چوہدری نثار کے حوالے سے وفاقی وزیر کا کہنا تھا چوہدری نثار کاکوئی سیاسی مستقبل نہیں ، جب ایکٹ کرنا تھا نہیں کیا، چوہدری نثارعمل کےوقت انڈوں پر مرغی کی طرح بیٹھے رہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں