عوام اداروں کے ساتھ کھڑے ہیں، حکومت نیب کی راہ میں‌ رکاوٹ ہے: فواد چوہدری NAB
The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ میں‌ بھی ایم کیو ایم کی طرح دھڑے بن جائیں گے: فواد چوہدری

پی ٹی آئی کے مرکزی ترجمان فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ نیب جوکام کررہا ہے، وہ قابل تعریف ہے، مگر چیئرمین نیب کے احکامات پرعمل در آمد میں حکومت رکاوٹ ہے.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے لاہور میں‌ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کے عوام احتساب اداروں کے ساتھ کھڑےہیں. پنجاب میں ملزمان سرکاری پروٹوکول میں عدالت میں پیش ہورہے ہیں.

انھوں نے کہا کہ پاکستان کا بنیادی مسئلہ کرپشن ہے. چیئرمین نیب نے آکراحتساب کےعمل کو تبدیل کرکے رکھ دیا۔ نیب نے نواز شریف اور مریم نواز کے نام  ای سی ایل میں ڈالنے کا احسن قدم اٹھایا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ نوازشریف کامؤقف کہ الیکشن جیت گیاکیس ختم کردیں، غلط ہے۔ جلد مسلم لیگ (ن) کے بھی ایم کیوایم کی طرح دھڑے بن جائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ اسحاق ڈار کو فرار کرانے والے جرم میں برابر کے شریک ہیں، وزیراعظم کے طیارے میں اسحاق ڈار کو فرار کروایا گیا، اسحاق ڈار کا نام ای سی ایل میں نہ ڈالنے پروزیرداخلہ کوگرفتارکرنا چاہیے، پاکستان کا بنیاد ی مسئلہ کرپشن ہے، گلی ٹھیک کرانی ہو، میٹرلگوانا ہو، تو بھی رشوت دینا پڑتی ہے۔اتنا سارا پیسہ لگانےکے باوجودبھی لاہورشہرقابل سفرنہیں، چار ارب ڈالرخرچ کرنے کے باوجود پورالاہور کھدا ہوا ہے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ عمران خان، پرویزخٹک ہو یا جہانگیر ترین کوئی احتساب سے بالاترنہیں، عمران خان نے تین دن سرکاری ہیلی کاپٹراستعمال کےاحتساب کو ویلکم کیا تھا۔

نیب کی نوازشریف، مریم نوازاورکیپٹن صفدرکا نام ای سی ایل میں ڈالنےکی سفارش

انھوں نے حریفوں کو آڑے ہاتھ لیتے ہوئے کہا کہ نوازشریف 1993 سےلند ن میں جائیداد رکھتے ہیں، مریم نوازمذکورہ جائیدادوں کی 2006 سے بینفشل آنرہیں، نوازشریف اور ان کی بیٹی دونوں دروغ گو ہیں، شاہدخاقان کاغذی وزیراعظم ہے،اصل وزیراعظم فواد حسن فواد ہیں.

انتخابی فتح کو دلیل مان لیں تو مجرموں کو کبھی سزائیں نہیں ملے، فواد چوہدری

انھوں‌ نے لودھراں الیکشن پر کہا کہ لودھراں کا نتیجہ توقعات کے برعکس لیکن ٹرینڈ کے مطابق ہے، عموماً پیپلزپارٹی سندھ ، پی ٹی آئی  کے پی اور ن لیگ پنجاب سے جیتتی ہے، البتہ ضمنی انتخاب سے طے ہوگیا کہ پنجاب میں مقابلہ ن لیگ اور پی ٹی آئی میں ہے.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں