سینیٹ میں‌ ن لیگ کے امیدوار کا راستہ روکنے کا اصولی فیصلہ کیا ہے: فواد چوہدری fawad
The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ میں‌ ن لیگی امیدوار کا راستہ روکنے کا اصولی فیصلہ کیا ہے: فواد چوہدری

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان فواد چوہدری نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی نے اصولی فیصلہ کیا ہے کہ سینیٹ میں نوازشریف کے امیدوار راستہ روکا جائے.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے اے آر وائی کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں‌ گفتگو کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ ن درپیش قانونی چیلنجز سے نہیں‌ نمٹ سکے گی، ان کی مزاحمت بیانوں کی حد تک ہے، جیلیں اوردیگرمراحل نہیں آئیں‌ گے.

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ برطانیہ میں پاناما کامعاملہ آیا، تو ان کےوزیراعظم کوجواب دینا پڑا، پیپلز پارٹی نے بھی کہا تھا کہ پاناما کی پارلیمانی تحقیقات ہونی چاہییں۔ جےآئی ٹی بننے پرن لیگ کی جانب سےمٹھائیاں تقسیم کی گئیں، ن لیگ والوں کی توقع تھی کہ فیصلےان کے حق میں آئیں گے، جھگڑا صرف یہ ہے کہ عدلیہ انھیں اپنا آدمی نہیں کہہ رہی. اگر فیصلے ن لیگ کے حق میں آئیں، تو یہ عدالتوں کا احترام کرنے لگیں گے۔


ن لیگ کا جنازہ نکل چکا میت کو چار کاندھے درکار ہیں ، فواد چوہدری


ان کا کہنا تھا کہ وہ نہیں‌ جانتے کہ موجودہ پیپلزپارٹی مزاحمتی جماعت ہے یا نہیں، البتہ پی ٹی آئی کا اصولی فیصلہ ہے کہ ن لیگی امیدوار کا راستہ روکا جائے، ن لیگ قانونی چیلنجز کے گھن چکرمیں پھنس چکی ہے، پنجاب میں اس وقت سیاسی وابستگی کا نظریہ ڈول رہا ہے، ن لیگ والے اور ان کے ووٹرز مخمصے کا شکار ہیں، وہاں‌ اصل مقابلہ ن لیگ اورپی ٹی آئی کے درمیان ہے، میاں صاحب کوریفرنس میں 2 ماہ کی توسیع سےکوئی فائدہ نہیں ہوگا.


جرم ثابت ہونے پر ن لیگ انتشار کو ہوا دینے کی کوششں کر رہی ہے: فواد چوہدری


تجزیہ کاروں کے مطابق چیئرمین سینیٹ کے لیے پی ٹی آئی نے حتمی مشاورت کرلی ہے، پی ٹی آئی سلیم مانڈوی والا کی حمایت کرے گی، جب کہ ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کے لئے بلوچستان سے انوارا للہ  کاکڑ کی حمایت کا فیصلہ کیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں